Gå til innhold

mai-treff -Takker for besøket! :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, og takk for meg Gry - og takk for hyggelig selskap alle sammen:) Underlig hvordan hemningene rundt de noe mer unevnelige ting forsvinner i en gruppe med samme kroppslige forvandling, ja - veldig bra:)

sees i -08!

PS: Gry: kan jeg spørre hvor dere har kjøpt den hvite skjenken deres (under det stoore bildet)? Vi er nemlig på jakt etter skjenk nå og den var veldig stilig! i

Det samme får jeg si... hadde virkelig gledet meg, men så dukket det litt haste jobb opp.

Da skal jeg i alle fall få satt alle kluter til for å få til et treff i januar, siden jeg har tatt på meg den oppgaven :) Håper vi klarer å samle minst like mange da!

Godt å høre dere hadde det hyggelig! Kan se for meg en gjeng hormonelle damer med struttemager, det er dømt til å bli bra, hihi!

Klem

Annonse

Jeg har også veldig lyst å være med. Gemini7 og jeg jobber på samme sted, og jeg hadde misforstått henne - trodde det var neste tirsdag.

Men, er klar for neste treff.

Vi er jo to, så tar gjerne på med organisering. Vi får slåss da Nekiam :)

Hva med uti januar et sted. Myrens verksted (rett ved Torshov) etter jobb i 4/5 tiden???

God jul til alle!

Ingen grunn til å sloss, hihi... Bare fint at flere vil ta initiativ! Siden Gemini7 dro igang sist tenkte jeg det var hyggelig å rullere! Aldri hørt om Myrens verksted, hvordan sted er det? Alltid åpen for nye muligheter :)

Forslag er bra, eneste kriterium bør være at det er relativt rimelig, så flest mulig kan ta seg råd til å bli med :)

Hei på dere!

Synd at jeg ikke kunne komme denne gangen, men måtte selvfølgelig prioritere 2-årsdagen til lillegutt!!!

Ser ut som det står bra til med alle gravide "mai-mødre" og det er jo kjempefint! Jeg er i god form, magen vokser og jeg kjenner daglig bevegelser!!!

Gleder meg til neste treff over nyttår, og ønsker dere alle sammen en god jul!

Klem C (har endret nick, men er den samme "gamle"..tjihi...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...