Gå til innhold

noen som har begynt å kjøpe utstyr til den lille?


jannicke21 <3juli 08<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe! Ja ikke minst det! heldigvis ble jeg tante til 4 stk i løpet av de tre siste år, så håper på å få kjøpt noe utstyr brukt av slekt. Lettere å kjøpe brukt når det er fra kjente synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma har kjøpt tre søøøte små bodyer i størrelse 50, men vi har ikke kjøpt noe selv enda. Vil vente til jeg tipper over i 2. tri, denne måneden har vi dessuten nok med julegaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så er bare jeg 4+1 i dag (testet på mandag :-)

Har to fra før, så regner ikke med at det blir så mye å kjøpe inn denne gangen... Ønsker meg ny vogn da og så må den lille få et eget nytt vognteppe og noen klær...ellers tror jeg vi har det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke begynt. Har en gutt på 19 mnd. fra før, så er ikke så mye som trengs kjøpe inn egentlig. Ikke vil vi vite kjønnet denne gangen heller, så mulig vi må ut å handle litt rosa klær etter fødselen. Tar det helt med ro, akkurat som jeg gjorde med 1. mann. Da handlet vi ikke før jeg var 37-38 uker på vei. Var noen butikkansatte som så rart på oss da, ja.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å vente til etter påske med å kjøpe noe særlig, termin 11. juli så vi får vel prøve å ha det meste i hus i begynnelsen av mai ;) Liten leilighet og ikke mye lagringsplass, så vi får bruke litt tid på å se etter praktiske løsninger på ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...