Gå til innhold

noen som har bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er gravid med mitt tredje barn og har også denne gangen bekkenløsning fra et veldig tidlig stadium.

Bekkenløsning kjenner man veldig godt på hver side av halebeinet. Noen få cm ut. Man kan ha vondt på begge sider eller bare på en av gangen varierende ut i fra hva man har gjort og hvilke stillinger man har sovet i eller sittet i. Smerten er nok sikkert varierende fra person til person men det er alt annet enn behagelig. På meg føles det nesten ut som om noen stikker meg med kniver der bak.

Håper dette var litt til hjelp.

Har masse tips og råd i dette tema så er det noe du lurer på er det bare å ta kontakt.

Hei!

Jeg har også råd og vink. Har hatt kronisk bekkenløsning i 5 år, men ble bra for ca et år siden. Men nå som jeg er gravid kjenner jeg at det er der... Men ikke slik som før!!!!

Men jeg har mange tips til lure ting hvis det trengs - fantastisk å bli frisk og kunne løpe etter så mange år med smerter : )

Neida, har kjent det i flere uker nå (Er i uke 11 i morgen). Har hatt det før, og jepp er som det "bruker" å være. Men det er jo ikke nødvendigvis det(forhåpentligvis).

Du kan også få det som smerter i/på skambenet. Tips: ha dyne/puter mellom bena når du ligger!

Lykke til alle som begynner å kjenne "murringer" i bekkenet. Håper dere slipper BL-smerter!

Klem

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, jeg tror virkelig jeg har fått bekkenløsning. Begynte med forsiktige murringer på høyre rompeball og har nå også spredd seg litt over til den andre siden- men er værst på høyre side.

Er akkuratt som det plutselig er noen nerver som ligger i klem. Hogger liksom til...

Jeg er nå i uke 12 og er kjemperedd for at jeg skal gå hele svangerskapet med skikkelig vondt- orker ikke tanken på å bli fulltidssykemeldt og liggende på sofaen:-(((

Så tar alle tips som kan bedre denne sitasjonen med stor takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...