Gå til innhold

Er det noen andre strevere her??


Nurket i magen

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for 5. gang. Har hatt fire spontan aborter :( Legene finner ikke noe galt, og fortsatt sitter ikke den lille spiren.

 

Var på ul idag og da sa legen at det ikke lovte bra. Er i 6. uke og man så ikke mye fosteranlegg (bortsett fra plommesekken.)

 

Det jeg egentlig lurer på er om noen sliter med det samme, eller om noen har ett par gode råd?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nurket i magen..Så leit å høre om situasjonen din.Det er en påkjenning hver gang.Jeg har opplevd det samme som deg mange ganger.Du må tenke at for hver gang så er du nermere målet til å klare det.Aldri gi opp!!!!!!!En dag er det din tur.Jeg håper dere ser et foster ved neste undersøkelse.xxxxxxxxxxxxxxxxxx..Jeg fikk ei jente som nå er 10 år,fikk en gutt i 99 som døde 4 mnd gammel,så mistet jeg i MA i uke 12 ,etter det hadde jeg i spontan abort 2 ganger før jeg ble gravid i 2006,fikk en gutt alt for tidlig som bare levde to dager,så har jeg hatt 3 spontan aborter dette året.Tok kontakt med gynekolog for jeg krevde å få hjelp denne gangen.Han ga meg pergo som hjelper eggene å bli bedre,du får bedre eggeløsning.Jeg er overbevist om at eggene mine var dårlige.Jeg ble gravid og er nå faktisk i uke 12.Da jeg ble gravid fikk jeg crinone som er progestron.Det hormonet kroppen danner når du blir gravid.Mitt råd er å finne en flink gynekolog som tar deg på alvor.På forumet habituell abort er det andre i samme situasjon.Jeg har selv fått mye støtte der.Go klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mistet såååå mange ganger, men to. En gang MA og en gang SA. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å få Progesteron av en eller annen form. Det kan hjelpe på at fosteret for bedre levevilkår og at det holder seg i live av den grunn. Har fått ei datter og har en/ei på vei. Men finn deg en god gynekolog som gidder å høre på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du er ikke alene. Jeg har hatt 5 spontanaborter de siste årene. har vært til utredning på riksen de har ikke funnet noen grund.

Nå har det vært 2 og 1/2 år siden sist. Så vi hadde bestemt oss for å adoptere. Men så ble jeg plutselig gravid igjen. Ringte riksen med en gang fikk da ulralyd og albyl + crione. Begge deler blir gitt til oss med mange sa med bra resultat. Jeg er nå for første gang kommet over uke 8. er nå nesten 11 uker og har sett hjerte lyden 2 ganger. blir fulgt opp av riksen med ultralyd hver 4 uke og det er kjempe betryggende.

Prøv å få legen til å henvise deg til riksen eller et annet stort sykehus.

Etter vi hadde vært på utredning har det bare vært å ringe.

Har nå fått kjempe oppfølging av alle. Fastlege, riksen og jordmor.

Jeg lover man blir mindre stresset når man blir fulgt opp og føler at man er i gode hender.

Lykke til;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...