Gå til innhold

Da må jeg dessvere forlate dere:(

Anbefalte innlegg

Var på ul i går og der var det ikke noe foster,det var helt tomt:(

Men jeg har fortsatt positv gravidtest så jeg skal på sykehuset i morgen og måle hcg nivået igjen,håper at det har gått ned ,ellers så skjønner jeg ingen tingen.

Men jeg vill bare ønske dere masse lykke til og dere har en fantastisk,men slitsom tid foran dere,gled dere masse til ,det første sparket,det første møte,det første smilet,den første tannen osv....

Masse lykke til med svangerskapet,fødsel og barsel tiden

KOS DERE :)

Klem.

Fortsetter under...

Så leit......Det må være en forferdelig beskjed å få. Hvor langt trodde du at du var på vei? Håper du kommer deg fort over dette, og kan gå i gang med en ny spire! Ønsker deg lykke til!

Vi skal på tidlig ul på fredag for å se at det er ok, før vi sier det til folk til jul....er passe nervøs nå, etter jeg leste hva som hendte med deg.

Varm og trøstende klem til deg.

Dette var virkelig trist. Det værste som kan skje på UL det der. Og hjeeelp jeg skal i morgen og må si jeg gruer meg veldig. Men greit å være realistisk også.

Håper virkelig det klaffer igjen for dere veldig snart.

Klem!!!

Annonse

Aaah, det er leit aa hoere, stakkars deg, det er ikke lett med to triste meldinger paa kort tid.... Huff av meg, haaper du har noen som er der for deg naa og fint at det er noe fortgang, tross alt da.... Men forferdelig det du gjennomgaar naa.

Troesteklemmer og tenker paa deg i morgen.

Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...