Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 ELler hva det nå heter.. Sånn man kan trille begge veier! Vipper styret over på andre siden..
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 jeg har ikke et sånt undrestell men jeg kjøpte en simo duo for en stund siden da hadde jeg lyst på det understellet men hun i butikken ville ikke anbefale det. hun sa det var mange som hadde problemer med det, at deler knakk osv.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 jeg hadde det på simovognene min og var ganske fornøyd med det. hadde ingen problemer med det,men brukte ikke funktionen så mye,så jeg kunne godt ha spart meg for den ekstra 1000 lappen og kjøpt det vanlige istedet. ganske klumpete og vende styret når man har en stelleveske hengende på..
Solskinnsdag Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har det på min Simo kombi. Kjøpte siste svarte 2006-modellen, og den hadde det, til tilbudspris. Hadde ikke brukt penger på det viss det ikke var fordi vi fikk det til tilbudspris, men det er egentlig veldig greit system da. Har ikke brukt det så mye enda, snuppa er bare 7 mnd. men regner med at når hun blir større så vil hun nok sitte mer fremovervendt. Har ikke vært noe problemer med min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå