Gå til innhold

Flere som er dårlige hver kveld?


maiken1980

Anbefalte innlegg

Er 9 uker og sliter med kvalme, egentlig hele dagen, men værst utover kvelden. Er kvalm og har mye vondt i magen. Synes jeg hører så sjeldent om andre som har mye ubehag i magen, bortsett fra stikk i sidene og ligamentene som hugger til en gang i blendt. Jeg synes det verker og sprenger hele kvelden. Har et (ufrivillig) avbrutt svangerskap bak meg, da hadde jeg det på samme måte helt til uke 18. Noen andre meg liknende ubehag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sykt kvalm 24-timer i døgnet. Kaster ikke opp men går og nesten-kaster-opp hele dagen. Er sykmeldt nå. Har også diare hele natta. Trodde jeg hadde omgangsyke, men var visst ikke det. Har mye smerter i magen, men dette er luftsmerter. Får ikke i meg mat og får ikke sove. Sover ikke på natta fordi jeg er på do x antall ganger i døgnet og ikke på dagen fordi jeg er så kvalm.

 

Mitt forrige sv.skap var helt perfekt. Var ikke kvalm og følte meg kjempe bra, så dette kom som et sjokk.

Har en på 19 mnd. som jeg må ta meg av i tillegg (han er i b.hage fra 08.30 til 15) men jeg sliiiiiiiiter. Har en sambo som jobber lange dager også, så blir lite hjelp.

 

Jeg er 5 + 3 nå.

 

Det høres ut som du har mye luft i magen du også, det kan gjøre j....... vondt. Det beste er å legge seg i fosterstilling, da blir det lettere å få luften ut slik at det letter på magesmertene.

 

Skjønner at du er bekymret fordi du har et avbrutt sv.skap bak deg. Kan jeg spørre deg om hva som gikk galt ?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...