Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men dette er jammen det siste..tror jeg.. Vi har hatt tre forsøk på Volvat som endte med positiv test på siste. Desverre gikk det galt. Nå satser vi på ny frisk i januar (har kjøpt 3-pak), men jeg er ganske sikker på at etter disse tre er det slutt-uansett resultat. jeg synes det har vært skikkelig ille å gå gjennom dette her..og verre og verre for hvert forsøk.. Hva tenker dere andre som har vært gjennom noen forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136276847-vi-har-kj%C3%B8pt-ny-pakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, ja hva tenker jeg egentlig etterhvert som forsøkene går.

Sorgen er ikke så intens og sjokkartet som den var, den stikker på en måte dypere nå... vanskelig å forklare.

Er trygg i rollen som prøverører og det synes jeg er godt. Var slitsomt den gangen alt var nytt og skummelt.

Gir på en måte mer faen i alt, analyserer og tenker ikke så mye over alt, tar ting mer som de kommer.

Konklusjon: ambivalent....hehe!!!!

Lykke til Lita...før eller siden blir det vår tur, enten med magebarn eller på et annet vis

Hei lita78 :o)

Tror nok det er psyken og helsen min som evnt. vil stoppe oss. Har noen bekjente som måtte slutte pga. bivirkninger av alle hormonpreparatene. Vi har to forsøk igjen på vår pakke, men senest i går snakket vi om å prøve videre dersom vi ikke skulle lykkes med denne pakken.

Jeg har slitt veldig mellom forsøkene og MAen sendte meg rett i kjelleren. Da var det godt med ferie i Karibien :o)

Vi skal også i gang i januar. Vi får følge hverandre videre :o)

Så herlig at vi blir fler "kjente" omtrent på samme tid. Jeg både gleder meg og gruer meg, men innbiller meg at det skal gå bra nå;-) Man må jo tro og håpe.... Og gudene vet hva som skjer om vi ikke skulle lykkes, men tror jeg bare skal la være å tenke på det foreløpig.

Vi ble jo gravide nesten samtidig sist, anomino...trist at det gikk galt...kanskje det går bedre nå?!! Du får tråkke opp løypa, Snooopi!

Og Snøfilla..du må holde meg oppdatert!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...