Gå til innhold

Hvorfor sier HS så mye rart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3 mnd kontroll i går og fikk beskjed om at knøttet (som ikke er noe knøtt akkurat) legger på seg for lite... Han veide 5500 på 6 ukers kontroll og nå veide han 6600. Hun sa at han burde ha lagt på seg mer enn 125 gr i uka og at det så ut som om han ikke hadde lagt på seg 100gr i uka en gang... Jeg gikk litt undrene derfra for jeg fikk ikke dette helt til å stemme... 1100 gr delt på 6 uker... det er da virkelig 183,33gr pr uke. Kanskje hun skulle lære seg å regne før hun snakker??

Samme HS som klarte å si at snuppa (da 15mnd) var for tykk, det var en obs på vekt i forhold til høyde...Hun er en lang og slank jente...

Hun lurte også på om han var urolig på kvelden, noe han ikke er, og da eg sa at jeg tordde han hadde hatt noen øke døgn i det siste siden han plutselig skulle ha tre måltider per natt (ett er vanlig) sier hun at han sikkert var litt ekstra sulten og at godt kunne gi han litt erstatning.

Halloooo???

Jeg lurer på om jeg skal bytte HS jeg... Hun ville heller ikke at jeg skulle skifte på knøttet i samme rommet siden det sikkert luktet en del av bæsjebleia, jeg bruker nemlig tøybleier.

Herregud sier jeg bare, er det rart at nybakte mammaer blir forvirret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet! Bytt HS om du vil og har mulighet, virker ikke helt rett skrudd sammen den dama der....

Og mer lukt av bæsjebleia siden dere bruker tb??? Hallo!!! Det lukter jo MYE mindre enn engangsbleier.

Skrevet

Ja, jeg lurer på om jeg skal prøve å få byttet.

Vi tok jo også vaksine og hun klarte å sitte der etter å ha satt vaksiner på alle tre babyene " at den med fem vaksiner i en var hun helt fortrolig med, og hadde aldri opplevd noen bivirkninger på, men den nye penumokokk vaksinen var hun litt usikker på"..... Hallo går det ann sier jeg bare. De to andre mammaene ble kjempe usikkre og hun ene prøvde forsiktig å slå en spøk om at "ja, da fikk vi vel se virkningene om en 15 år"

Skrevet

Hvis du opplever HS besøk som unødvendig stressende eller at de hverken er faglig eller menneskelig kompetente, så er det ingenting i veien for å kutte ut helsestasjonen.

Du kan følge opp ungene via fastlege/Volvat eller andre, og sette vaksiner på feks på vaksinasjonskontoret.

Det har jeg gjort. Og jeg angrer ikke et sekund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...