Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig med menssmerter?


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dollypopp

Du ligger en dag foran meg i løypa! Jeg er 4+5 og lurte på akkurat det samme med menssmerter - se innlegget lengere ned jeg startet i dag morges med tittel "hva slags symptomer har dere". Da blir du sikkert litt roligere (det ble jeg) fordi det er mange som har det på samme måte! Så da tenker jeg det er normalt!

Kjempe spennende det her, men lett å bekymre seg over hva som er normalt/ikke normalt, hva man kan spise og ikke osv. Jeg bekymrer meg vel mye til vanlig, men prøver veldig å slappe av nå da det hjelper ikke spiren mye hvis mamma stresser..

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. På besøk fra 2 trim. Jeg hadde mye mensmurringer i 1.trim, og har det enda (19+1), selv om det er blitt mindre av det etterhvert. Ifølge jordmor var det helt normalt. Hun sa det var morkaken som vokste.

Lykke til til dere begge! Og gratulerer så mye, Dollypop, husker deg fra bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9+1 og jeg har mens smerter så det synger etter, har vært å 2 ul og det er kun fordi livmoren og fosteret vokser og streker seg;) å vokse skal det jo så det er jo posetivt;)

 

mange som får en del menssmerter sent i svanger skapet nær en fødsel oxo, så vi er desverre ikke kvitt alt det negative med mensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai! Jeg har hatt mensmurringer helt siden jeg skjønte jeg var gravid. Nå er jeg 6+2, og jeg har hørt (også som det er nevnt over her) at mensmurringene kan faktisk vare hele 1.trimester (og sikkert enda lenger,Fixen med bitteliten spire:)?) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,da skal jeg ikke bekymre meg:-)

skal på UL om 3 uker,så da får vi se om alt står bra til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si GRATULERER til deg Dollypopp! Husker deg fra Bli Gravid! Du var en av de som hadde slitt lenge, som jeg.........kos deg med spiren! Håper jeg følger etter snart!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=)

 

Som allerede mange har sagt, så har jeg det også.. Er i 11+1 idag, og har det fortsatt! Kan ikke si det blir noe bedre heller.. Er konstant og noen ganger kommer det " krampetak". Gyn sa det var helt naturlig=) OG, så lenge alt er OK der inne, så er det greit å finne seg i det=)

 

lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk at det er like normalt at det gir seg og :) Jeg har ikke hatt så mange slike siden i 7. eller 8. uke, er nå snart 10 uker og nå er det mer stikninger enn kramper, og det skjer ikke hele tiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...