Gå til innhold

Hemmelige navn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, at noen vil holde navnet til barnet hemmelig før barnet er født, kan jeg til en viss grad forstå, men hvorfor skal man på død og liv holde navnet hemmelig selv etter at barnet er født? Tenker på de som skriver innlegg på nettsider om at de har funnet et sååå fint navn på barnet sitt, men ikke vil si hva det er. Hvorfor ikke holde kjeft?? Og hvorfor begynner folk å også holde navn til venner og bekjente skjult?? Ser f.eks. på tråden om hva barn under 2 år som man kjenner heter. Hele poenget med tråden er jo å se om det dukker opp noen nye navn man ikke har tenkt på før, og så skriver et par stykker at de ikke vil si noen navn fordi de er sjeldne!!! Altså, de fleste her inne har vel hørt om navn som Anna og Emilie, de er ikke akuratt spennende å lese...

Moralen:

Hvis dere absolutt må holde et navn hemmelig, så hold kjeft om det. Det er jo ikke noe interessant å lese at noen personer her inne kjenner noen som heter noe som ingen skal få vite hva er. Det er sånn vi holdt på med på barneskolen ("jeg vet noe som du ikke vet, men jeg vil ikke si det")!!

Fortsetter under...

Skrevet

Er litt enig her. Hvis folk ikke vil fortelle navn, er det bare å la vær å skrive noe på tråder der det omtales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...