Brunetta =) Skrevet 11. desember 2007 #1 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er 23 fullgåtte uker i dag og skal begynne på min 24 uke. Jeg har hatt vondt i ryggen og hatt mensmurring i noen dager. Har ikke hatt kynnere før i de siste dagene og de kommer sånn at jeg kjenner magen strammer seg og varer 60 sek ca og så kjenner man at det begynner og slippe taket men så hiver det seg på en ny kynner. og dette varer mellom 10 - 15 min. Flere ganger om dagen. Var til jordmor i dag og hun ringte føden og jeg skal på sjekk i morgen. Har ikke hatt det sånn med de tre andre svagerskapene mine. Da har jeg hatt vanlige sterke kynnere som har startet fra ca 3 mnd og ut svangerskapet. Har kommet og gått som normalt. For og si det sånn så har jeg mistet 5 ganger totalt og født 3 barn. Har hatt blødninger med nr tre og har hatt blødninger med nr fire fra uke 12 og fremover. har ikke hatt blødninger nå på en stund. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136275524-kan-noen-si-meg-om-dette-kan-v%C3%A6re-starten-p%C3%A5-en-for-tidlig-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå