Gå til innhold

Dere som har hatt MA...

Looby Loo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig få symptomer hele veien egentlig,både på graviditet og ma.Men når jeg var i uke 9 hadde jeg litt rosa utflod. Samtidig fikk jeg en veldig sterk følelse av at noe var galt. Dro på ultralyd, som viste et 9 uker gammelt foster som dessverre var dødt.

Skrevet

Hadde ingen symptomer på MA...følte meg supergravid og trodde alt var bra. Men på ul i uke 8 så hadde hjerte sluttet å slå!

Skrevet

Jeg hadde brun utflod fra uke 6. Den fortsatte helt til MA ble konstatert i uke 10, da hadde den underveis økt litt og samtidig gått gradvis over til mørk/friskt blod de siste par ukene.

Skrevet

Jeg blødde litt når jeg var 13+2, sjekka dagen etter å da var det dødt. Vet at det har vært liv ganske lenge, var på ul da jeg var i 8uke, desuten var fosteret ganske stort.. Den kvelden jeg begynte å blø, la jeg merke til at jeg hadde svakere symptomer, men det er jo ikke så unaturlig at døm fosvinner rundt uke 12-13....

Skrevet

Jeg merket ikke noe fysisk, men var veldig bekymret, selv om jeg så en "frisk" baby uke 11+3 , og hørte hjertelyden uken etterpå. Bekymringen var berettiget, for ved ordinær ul var babyen vår død.

Ingen blødninger eller smerter (kun en veldig hodepine og uro). Hadde vært veldig dårlig i sv.skapet, men ble mye friskere i uke 13-14 , og det var da babyen døde.

Var bare glad da jeg ble friskere, for håpte jo at endelig kunne jeg nyte graviditeten.

Skrevet

Jeg merket ingenting, fikk bar ebeskjed da jeg var på UL. I ettertid kan jeg se at graviditessymptomene jeg hadde hatt forsvant, noe som visstnok kan være ett tegn..

Skrevet

Ingen symp. som skulle tilsi at det ikke var noe liv der inni...ikke en liten blodflekk engang..Hadde hovne og stooore pupper:) matlyst som svingte, og en del uggen ja...Var på tidlig ul, da de fant det ut!!!!

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer og en DÅRLIG magefølelse..... MA ble oppdaget ca. 10 uke men hjertet hadde aldri begynt å slå...Dro på tidlig ul siden jeg hadde så dårlig følelse og desverre hadde jeg rett..

Ble gravid igjen 3 mnd etter ma og denne gangen har det gått bra. Termin om 8.5 uke :) Og denne gangen har jeg ikke hatt dårlig magefølelse selvom jeg har hatt litt blødninger i starten.

Skrevet

Hei

jeg merket ingenting.. hadde pittelitt brun utflod, og snakket med legen og fikk en innvendig ul i uke 5, alt så bra ut. skulle tilbake i uke 7 å få høre hjertelyden, da legen sa at det ikke var noe foster der lenger..

men hadde ingen symptomer, og ingen fersk blødning.. hadde vel gått flere uker til i god tro hvis jeg ikke var på den siste innv.ul..

Skrevet

Fikk konstantert MA idag etter minst 2 uker med små blødninger og brun utflod. Har fortsatt symptomer på graviditet ved å være uggen og ekstremt trøtt, men tok endelig kontakt med lege pga blødningene. Ble sendt rett til innvendig UL, og der fant de en spire som ikke levde lenger. Døde sannsynligvis forrige uke (uke 9).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...