Gå til innhold

få ny dato?

silje26*lykkelig mor til 2*

Anbefalte innlegg

noen som vet? jeg har fått dato på planlagt ks den 28. denne mnd (det er 9 dager før termin) skjer noe før denne tid blir det et halv-akutt ks. det jeg lurer på er om det går an å få en tidligere dato fordi jeg er så mye syk? har siden uke 15 vært sykemeldt pga bekkenløsning,nå kan jeg omtrent ikke gå ei gang! er helt for jævlig! har slitt siden uke 22 med nyresvikt(derfor ks),var inne to ganger på kirurgisk avd hvor de la inn stent,fikk deretter infeksjon og måtte fjerne den.har ikke kunnet ligge på høyre side etter dette ut svangerskapet,men nå de 2 siste mnd har alt gått i ett,først spysyka i flere dager,så influensa i flere dager,midt oppi dette et samlivsbrudd,tannverk og nå bihulebetennelse som holder på å ta livet av meg! i tillegg har jeg ei på snart 4 som trenger mammaen sin,men som oxo får masse oppmerksomhet fra besteforeldre,så hun er ikke direkte berørt sånn sett :) jeg vet med meg selv at alt hadde blitt så mye bedre hvis jeg bare fikk minsten ut,selv om jeg har såret å tenke på så bare vet jeg at det blir enklere! noen som vet om det går an? han ligger over kurven så han er stor nok til å komme,småriene er der hele tida...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136274983-f%C3%A5-ny-dato/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit at du har vært gjennom så mye, men tror nok ikke du får dato før.. ikke på så kort varsel tror jeg... er vel uansett maks 14 dg før termindato..tror jeg... pga lunger osv må få bli modnet ferdig....

Bra du har besteforeldre som stiller opp i allefall...

Men uansett, kan du ikke bare ringe og høre med de???

jeg vet alt det der med at barnet kommer først og sef. for meg oxo! er bare så sinnsyyyyyykt sliten her jeg sitter/ligger på sofaen...tør lissom ikke ringe de heller hihi, de må jo tro jeg er nuts!

• 2 uker senere...

Annonse

tror nok det blir vanskelig-uansett hvor stort barnet er så har den jo ikke mer utviklede lunger

jeg har kastte opp i 8 mnd nå,, er utslitt..har lagt under dyna i 7 mnd og bare kastet opp, skal ha ks, men får ikke før 10 dager før termin uansett, så jeg må nok bare ligge her i 4 uker til fikk jeg beskjed på!!

gutten i magen min er også stor

lykke til i innspurten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...