Gå til innhold

Har spsit roastbiff!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har googlet masse i dag etter det gikk opp for meg at det ikke var så lurt å spise roastbiff på smørbrødet. Er det noen som har beroligende ord til meg? Trenger å stresse ned før jeg får angst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt sikkert veldig fint skal du se. :) Det er jeg ganske sikker på. Bare å holde seg unna i senere anledninger,så. :) *klappe på skulder'n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint det:)

En ting er sikkert att vist du stresser med det, så er det kansje verre enn att du har spist det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pulsen ned litt nå. Er jo ikke større sjanse for å bli smittet nå enn før. Bare konsekvensene som kan bli så tragiske. Puster ut og håper jeg ikke er max uheldig. Skal være eksemplarisk fra nå av, det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det. Jeg spiste ørret i går før jeg gikk inn på matportalen.no og så at det var en av tingene man skal holde seg unna.. Tenker som deg: håper inderlig det går bra og skal være ENDA mer nøye med hva jeg spiser heretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det er ikke roastbiff i seg selv som er farlig, farlig blir det først hvis den er smittet med farlige bakterier. Og det er skal jo litt til. Tror nok du kan ta det hele med ro, og huske på det fra nå av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Spiste roastbiff for flere uker siden og har i ettertid sett den lille på UL og den har det bra!

 

Så ikke tenkt på det du, mange som ikke bryr seg i det hele tatt og får flotte barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde vi kunne spise roastbiff jeg? det regnes vell ikke som spekemat og er ikke det behandla over den varmegrensa maten vår må ha vært? Huff, jeg må altså sette meg ned å lese enda mer om hva vi kan spise og ikke spise..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roastbeef er ikke lov fordi det er rått kjøtt. Derfor det er rødt i midten.

Jeg spiser roastbeef jeg,jeg bare lager det selv.. Steker en oksestek godt,og skjærer tynne skiver. Smaker likt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...