Gå til innhold

Nå har jeg vært til laparoskopi..... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbakemelding som jeg fryktet - det var meg det var noe galt med. Jeg har endometriose og tett eggleder - så nå blir det prøverør på oss. Så nå er jeg rimelig deprimert og gråter en del, men prøver å se det positive i at vi blir prioritert og vil komme i gang med prøverør rett over nyttår, da vi i dag etter operasjonen fikk beskjed om at vi var godkjente for prøverør - og at jeg slipper å gå ned flere kg for å få BMI¨på 30, som man egentlig må gjøre for å få godkjenning for prøverør på Riksen (pga en sykdom jeg har med ekstra streng diett før og under svangerskap).

Etter å ha prøvd i 2 år er jeg selvsagt lettet over å få svar på hva som er galt, men er litt irritert på hvorfor jeg ikke har blitt sjekket tidligere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... det vare kjedelig!! Men nå vet du jo hva som er galt og kan gjøre noe med saken :)

LYKKE TIL!!!

Skrevet

Føler med deg. Hadde laporoskopi i september. Påvist MASSE endrometriose som legen sa, men åpne eggleder. Anbefalte oss å gå rett på inseminasjon før ivf. Er ferdig med første forsøk AIH nå....må vente med å teste til 20 desember. Jeg vet hvor trist det er å få diagnosen når man har vært hos så mangel leger som ikke har sagt noe om dette. Men det er en lettelse også å få svar på hva som faktisk er årsaken. Ikke lenge til dere er inne til IVF og da er det jo 40% sjanse for å lykkes pr. gang;) LYKKE TIL ... Klem

Skrevet

Takk til dere begge! ;)

Hos meg var det også masse endometriose, en del av det brant de vekk, men der er fortsatt en del.

Skrevet

Hei igjen... de brant vekk nesten alt på meg, men det var igjen en del på livmoren og det tørte de ikke brenne på da de ikke visst hvor dypt inn det gikk. Beste muligheten er nok IVF=) Men ..tanten min har også vært veldig plaget av endometriose og hun har fått 2 sunne og friske barn uten problem=) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...