Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes Lano håndsåpe lukter som et gammelt innestengt kjærringbad. Helt forferdelig!!!! Heldigvis har denne kommet i barneutgave så nå er lukten spredt rundt på samtlige barnehender rundt i huset her. Ja, jeg kan sikkert skylde meg selv ved å ha kjøpt denne til datteren min. En rosa gakkgakk med sløyfe står pent på vasken og gjør det moro for barna å vaske hender. Det var hyl og skrik i butikken da ungene fant denne og VILLE HA DEN!!! #%&"¤% sliten mamma gav etter og takke seg til det at jeg får svi for det nå. Neste gang skal jeg ikke gi meg. Hva med å lage barneutgave av Palmolive såpene. De lukter godt
Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Hva lukter den når den lukter godt?? Blomster? Det er det jeg har forestilt meg.
SuperMoM <3 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Synes ikke den lukter godt og får frysninger med tanke på hvor tørr jeg blir på hendene av den:/ isj!
Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Det er godt å høre at det ikke er bare jeg som plages av denne lukten
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg likte ikke Lanolukten før jeg ble gravid, men nå elsker jeg den. Forstå det den som kan...
Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har sendt en mail til Palmolive for å foreslå en barnesåpe i deres serie og skrev med en masse skryt La også ved hva jeg syntes om LANO....
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Helt enig. Lano lukter våt hund. Og våt hund er den værste lukten som finnes!
Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 JAAAA der er lukten. Det er våt hund den lukter =/ Brekkmiddel!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå