Gå til innhold

Er det noen som faktisk liker Lano duften????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Lano håndsåpe lukter som et gammelt innestengt kjærringbad. Helt forferdelig!!!!

Heldigvis har denne kommet i barneutgave så nå er lukten spredt rundt på samtlige barnehender rundt i huset her. Ja, jeg kan sikkert skylde meg selv ved å ha kjøpt denne til datteren min. En rosa gakkgakk med sløyfe står pent på vasken og gjør det moro for barna å vaske hender. Det var hyl og skrik i butikken da ungene fant denne og VILLE HA DEN!!! #%&"¤% sliten mamma gav etter og takke seg til det at jeg får svi for det nå. Neste gang skal jeg ikke gi meg. Hva med å lage barneutgave av Palmolive såpene. De lukter godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker lano-lukten :)

Skrevet

Hva lukter den når den lukter godt?? Blomster? Det er det jeg har forestilt meg.

Skrevet

Synes ikke den lukter godt og får frysninger med tanke på hvor tørr jeg blir på hendene av den:/ isj!

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke er bare jeg som plages av denne lukten :)

Skrevet

Jeg likte ikke Lanolukten før jeg ble gravid, men nå elsker jeg den. Forstå det den som kan...

Skrevet

Jeg har sendt en mail til Palmolive for å foreslå en barnesåpe i deres serie og skrev med en masse skryt :) La også ved hva jeg syntes om LANO....

Skrevet

Helt enig. Lano lukter våt hund. Og våt hund er den værste lukten som finnes!

Skrevet

JAAAA der er lukten. Det er våt hund den lukter =/ Brekkmiddel!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...