Gå til innhold

ny vogn til unge nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 1jan og datteren min blir 3år i mars.

hun bruker vogn fremdeles,særlig ved 12 13 tida pga hun sover lur.

burde ha en tvilling vogn el bør hu slutte med vogn?

noen råd el tips om dette og event. vogn jeg da bør ha?

har en hartan skater som jeg er super førnøyd med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått for søskebreett jeg. Har 3 år mellom mine første to og det fungerte greit med søskenbrett. Det er en ståplate med hjul som monteres bakpå vogna.

Skrevet

Om du kan legge babyen inne når storesøster sover kan det være det er nok å bare ha et søskenbrett på den vogna du allerede har. Du kan jo starte med det og så se an behovet for en søskenvogn.

Hvis hun enda trenger vogn kan du kjøpe en phil and teds søskenvogn, den kan også brukes som enkeltvogn og er lang i ryggen så er super til litt større barn. Da får du en vogn til hver av barna, og søskenvogn så lenge det trengs. Vi er utrolig fornøyd med vår!

Under sovingen ville jeg ha brukt hartan skater til hun som blir 3 fordi phil and teds vogna har ikke reg. fotbrett og det som er åpent bak dekkes til med ett plaststykke (du skjønner hva jeg mener om du ser vogna). Dette er lett og rive av siden det er festet med borrelås. Så under soving på dagtid ville jeg heller latt babyen sove i phil and teds om de sover samtidig.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt søskenvogn om jeg hadde en tre åring fra før. Jr sluttet omtrent å sitte i vogn når han var 2 - og sluttet også med dagsøvn da han var 2,5 år. Sansynligheten er nok stor for at også jenta di snart slutter å sove på dagen, og til da kan du jo legge babyen inne den timen hun sover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...