2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har konstant hodepine, er kvalm å kaster opp!trøtt å energiløs! svimler mye å føler at æ skjelver av og til! noe som kan minne om føling innbiller æ mæ! er dette normalt? kvalmen å oppkasten,trøtthet å svimlingen kan æ huske fra første svangerskap men ikke det andre i den grad! kan dette være blodtrykksfall?? bør æ oppsøke lege?? noen med råd? erfaring?
Piken på landet Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Symptomer på blodtrykksfall er plutselig kvalme og svimmelhet, blir ofte også klam og blek. Heller ikke uvanlig og besvime. Et blodtrykksfall oppstår ofte i forbindelse med at en reiser seg raskt opp, anstrenger seg osv. En går ikke med blodtrykksfall konstant.
Piken på landet Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du kan jo ha lavt blodtrykk, det gjør en svimmel og trett. Lav hb kan gi hodepine og tretthet. Begge disse tingene er veldig vanlig i et svangerskap og blir fulgt med på. Kvalme er jo også veldig vanlig. Prøv å drikk godt. Viss hb er lav, bør du kanskje vurdere å begynne med jerntilskudd.
Hera83 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg ble skikkelig dårlig da jeg dusjet faktisk. Legen trodde det kunne være blodtrykksfall. Jeg ble veldig kvalm, svimmel og følte at det var like før jeg svimte av. Måtte bare komme meg ut fra dusjen og sette meg ned med hodet lavt. Når man er gravid kan det skje hvis man står helt rolig for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå