LykkeLove Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg klarte å ta eksamen idag, og er så stolt. Er bare 10+5 på vei, men har vært veldig kvalm og dårlig. Har regnet ut at jeg hvertfall står på eksamen, men karakteren blir vel så som så. Er en utrolig deilig følelse. Har termin i Juli og en ny eksamen i mai, krysser fingrene for at det også går bra :-D Lykke til og stå på dere som har eksamen før jul.
Erisa* Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Gratulerer med overstått! Hvil deg godt i julen! Når du begynner på igjen neste år, har du forhåpentligvis mer krefter enn du har nå - 2.trimester var ganske bra for meg i alle fall! God juleferie!
LykkeLove Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Takk for det :-D jeg begynner igjen 8 jan, og tror jeg skal klare neste semester bra. Har eksamen 1,5 månde før termin, så bør vel klare det. Ha en flott juleferie du også.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Gratulerer med vel overstått eksamen! Ble selv ferdig med en eksamen igår... Jeg er 34+5... Har nok en eksamen 7 januar. Du klarer sikkert eksamene i mai kjempe bra! Det har mye med innstillingen å gjøre tror jeg.. Er det som har reddet meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå