Gå til innhold

Vesker fra Friis & Company, er de verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bra er det merket?

Skrevet

Hvis du mener kvalitetsmessig, så ja - det syns jeg. Mine ser så godt som nye ut, også de jeg har hatt (og brukt) en god stund;o)

Skrevet

De er jo ikke akkurat kjempe dyre da. Men kvaliteten er god da;)

Skrevet

Synes ikke Friis er så dyrt jeg, men ja de har god kvalitet på veskene sine ja. :)

Skrevet

Synest ikkje det er kvalitetsvesker nei, dårlige glidelåser og dårlige sømmer, det er mi erfaring.

Skrevet

4 av 5 sier de er bra, så da stoler jeg på flertallet :o)

Synes de koster en del jeg, men så er ikke jeg vant til å bruke så mye penger på slikt.

Kjøpte akkurat en stoooor en til 699,- og det er mer enn hva jeg har betalt for en veske noen gang. Men den var jo så tøff :o)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine 2 hvertfall.

Skrevet

Jeg har mange og eeelsker dem!!! PS. Hvis du er i Danmark, så shop i ville baner! Billig!!

Skrevet

Så bra å høre, har ikke lyst å kaste så mye penger på noe dritt.

Men endelig fant jeg en sånn bagveske som jeg likte. Svart skinn med stor spenne over og hjerte på :o) og så var det jo bare 1 igjen.....

Skrevet

Jeg har bare to, den ene er kjempebra kvalitetsmessig, den andre har jeg reparert 3 ganger... Så ikke godt å si ;o)

Skrevet

Om de er verdt prisen?? De koster ikke så mye, så de er sikkert verdt det..

Skrevet

Kule vesker, men den jeg kjøpt sist til 750,- var ikke bra kvalitetsmessig nei.Noen sånne knapper som holder den hempen over skulder har falt av og nesten ikke brukt så det var kjipt..

Skrevet

Er tydeligvis bare jeg som synes de koster en del da, he he.

Skrevet

Nja, man får det man betaler for ja :) ikke super kvalitet men helt ålreit. Jeg har en som har holdt seg veldig bra og to som har mistet en knapp, gått opp litt i søm histen og pisten o.l.

Bedre enn for eks hm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...