En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Tok masse blodprøver, hadde med urinprøve, fylte ut helsekort for gravide, målte blodtrykk snakket masse med legen, hadde ikke gått opp noe, bra blodtrykk osv. Og det var det... Følte meg nesten litt snytt da vi kom ut, hun klemte ikke på magen, kjente ikke på livmoren, ikke gu, ingenting... Var inne med en bitteliten blødning tidlig i uke 8, da også bare snakket vi, og siden det ikke hadde kommet mer, jeg er trøtt og har ømme pupper, så var visst alt i orden Fikk også med en liten bok delt i en del til mor og en til far. Etterpå ble det ekstra god lunsj, med kake, på meg og sambo Men jeg lurer jo selvfølgelig også på noe... Hun satte meg til 9+4, iflg babyverden er jeg 9+6 i dag, men hun fikk samme termin som jeg får alle steder, hvorfor det?? Lykke til alle dere andre!! Det var virkelig kjempekos og betryggende.
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 bra og høre at alt gikk bra på kontrollen da:) som regel pleier legen ikke og kjenne så veldig første gangen,er som regel bare en masse prøver og snakke. legene har jo bare den termin sirkelen,så det vil aldri bli nokså sikkert før du tar ultralyd. ville ikke ha hengt meg opp i det. hvor i norge er det du bor? har du noen fra før?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Takk for info, det blir spennende på ul en gang i februar, ja Detter er min første, bor i Oslo rett ved Ullevål, så det blir vel der jeg skal på ul og etter hvert føde tenker jeg. Hvor lenge er det mellom dine to? Og hvor i landet bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå