venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er nå 6 1/2 uke på vei,og hadde litt rar utflod,litt brunaktig.....er dette ett tegn på at noe er galt. er redd jeg:( noen som kan hjelpe meg
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 kan være at du er litt lengre på vei en du tror at d er overgangen fra plomme sekken til morkaken som har gitt fra seg en blødning. d er ikke så unormalt. eller så kan d være at du har fått et lite sår i slimhinnen din sist når dere hadde sex da kan d komme som litt brunaktig utflod...
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 jeg er like lagt på vei som deg, og hadde for en liten stund siden lysebrun utflod. Legen mente at dette ikke var noe farlig. Rift i slimhinne, sprengt et blodkar, gamle mensrester..you name it...som oftest ikke farlig..bare legg merke til om du får friskt blod og smerter..tror nok ikke at du trenger å bekymre deg=)
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 tusen takk for svar. skal til legen på fredag,på min første kontroll så da får jeg sikker vite litt mer da. Men lurer på om jeg skal spørre om jeg kan få en innvendig ultralyd,for og bare sjekke at alt er bra. ser på nicet dit at du har mistet før,hvis jeg ikke misforstår.... huff,er ikke noe artig det der. men åssen merket du at du mistet? gratulerer meg spire nå hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå