Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør..grusomt!

Skrevet

hehe grunnen til at vi har tenkt på dette navnet er på grunn av at vi vil kalle opp lillegutt=) jeg synes at det er et fint/søtt navn jeg=) men det er jo ikke et så vanlig navn da..

Skrevet

Grusomt. Stygt. Harry. Fælt. Latterlig. Fjollete. Dillete.

Skrevet

Det burde vært ulovlig å kalle barnet sitt for noe slikt.

Skrevet

oi... hehe flott at vi alle har forskjellig smak da slik at ikke alle heter det samme=) hehe

Skrevet

Et av de styggeste navna som noen gang er oppfunnet....

Skrevet

ynes d va fint æ

klinga fint men så e æ vældi gla i spesielle navn då

Skrevet

det er jeg også, har lyst til at barnet mitt skal hete noe som ikke to,tre andre i barnehagen/skolen heter.. =)

Skrevet

heilt eni.

vi har funne navn om d bi gutt denna gongen

(har ei datter fra før)

Skrevet

ja så innlegget ditt, synes også at det var et fint navn=) har dere tenkt på jentenavn da?

Skrevet

nei vi har ikkje funne jentenavn ennu

men regna m at vi ska ha hansine som mellomnavn

vi har ei datter som heite Katarina Kaspara

Skrevet

jeg synes at det er skikkelig tøft med slike navn jeg=) og det er få navn jeg synes er så stygge at jeg får lyst til å omtale dem som grusomme og forferdelige.. =) men men som sagt; hver sin smak=)

Skrevet

eni dær.

lika personli ikkje navn som leon, noah, thea lea osv men vil ikkje sei di e grusomme å stygge

Skrevet

nei samme her=) synes heller at de er ok.. men de treffer meg liksom ikke..

Skrevet

Du spør på feil sted. Alle de faste her inne er nemlig blitt enige om at navn som ender på -ander ikke er noe pent. Noe du sikkert forstod etter de første svarene:-)

Synes selv Christoffer er penere, men Chrisander er helt ok. Kjenner en halvt gresk gutt som heter det, og navnet er jo også et gresk navn som er forholdsvis vanlig der. Altås, det er ikke et navn som noen i Norge har funnet opp for å være kule, slik "navneekspertene" her inne tror;-)

Skrevet

Hei Hei:) Syns navnet er kjempe fint jeg. Gutten min heter for Chrisander..Syns det er utrolig fint jeg:) Bra vi har forskjellig smak:)

Skrevet

Jeg kjenner en som skriver dette navnet slik: Chris Sander.

Personlig synes jeg Chrisander er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...