Honningmelon Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Eller helt normale? Ingen som gadd å hjelpe meg på det andre innlegget, så da får jeg prøve på denne måten :-)
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Normale, heller mot litt små. Dressene deres er ganske smale i tillegg.
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes de er normale til litt store. Har prøvd en del forskjellig både til voksne og barn og det er den røde tråden her iallfall.
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Sønnen min på 11 år brukte dressene derifra hele sin barnhagekariere og da var de nok litt knappe, men mulig det har forandret seg nå, er jo noen år siden ;-)
Honningmelon Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Ok. Men, bør jeg da kjøpe 92 eller 86 i jakke til jenta mi som hun skal bruke til neste vinter? Hun er 1 år og 74 cm nå. 92 må da bli alt for stort neste vinter? Eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hehe. JEg satt akkurat og lurte på det samme, for jeg har vært og kjøpt 2delt sett til henne nå. Hun er 3 år og 3 mnd, og litt kort i fallet, MEN alikevel så str 4 år ut til og være akkurat passe... skal hente henne i bhg nå, så skal jeg prøve den på henne og se )
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Vi opplever både og! Pia her i hus fikk seg ei jakke i str 128 for et par år siden. Hun kan til nøds bruke den enda. Litt kort i ermene bare.... Hun har kommet opp i 140 nå i str ca. Mens sann som dressene varte bare en sesong i str`ene. Kanskje like greit. Sømmene etc var jo begynt å bli litt slarkete da.
Honningmelon Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 Kan ikke du si fra til meg hvordan den passer henne da? Gir meg en liten pekepinn på om de er små eller store i str. i allefall :-) Kjedelig hvis den blir for liten, men kjedelig hvis hun drukner i den også.
Libido- Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Mini holder på å drukne i en varmebukse fra HH. Selv om han bruker den str til vanlig. Så på de varmebusene med sele er de veldig store i str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå