Julianne73-vilhababy Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Satt eggløsningssprøyte i går kveld. Føler meg så trett og tiltaksløs idag, kan det være bivirkninger eller er jeg så psykisk medtatt? Gruer meg til uttaket pga sprøyter og ekle stikk, jeg er redd for smerten. Men jeg er ennå mer redd for at de ikke skal få ut egg, at dersom de får ut egg at ingen blir befrukta og selvfølgelig at jeg ikke skal bli gravid. Det er så mange ting jeg burde gjøre nå før jul, men får ikke gjort noen ting. Huff. Må bare lufte ut litt av alt jeg føler...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Prøv heller å tenke litt positivt, at du snart kanskje har en spire i magen som skal vokse og blir stor ))k vet det kan være vanskelig men prøv hihi.... har selv vært igjennom 3 forsøk og skal igang igjen på nyåret.. i tillegg har jeg prøvd i 11 år... Masse lykke til og dette går kjempe fint!!!!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg gruet meg veldig til uttakene mine, og jeg syntes det var veldig vondt. Men heldigvis så er det meget fort overstått og kanskje du er gravid om en to ukers tid:-))) Noen syntes uttaket ikke gjør noe særlig vondt, andre syntes det er smertefullt. Du må nesten bare hoppe i det, uansett er ikke smerten uoverkommelig. Be og gjerne om å få petedin sprøyte, den hjalp meg veldig på mitt siste uttak, jeg fikk også vival sist, så var litt omtåket og mye mer avslappet. Jeg ønsker deg masse lykke til, håper du kan ta over plassen min på 1. trimester nå som jeg hopper over til 2.trimester snart! Jeg skal love deg alt dette kommer til å være så verdt det når du endelig har en liten i magen! Krysser fingrene for at du får ut mange egg!!!
linn 80 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Heisan! jeg grua meg fryktelig mye jeg også,men for hva da? for meg var det ingen smerte å ta ut egg.kjente ikke sprøyte eller stikk.jeg ble bare litt dårlig av bedøvelsen.kun kvalm og svimmel,ikke noe farlig.:-).jeggrua meg så mye att jeg noen ganger lurte på om jeg ville...men nå, kunne jeg gjort det 1000ganger til.var ingen problem.men nå har jeg vært utrolig heldig da.ingen bivirkninger på hormoner eller smerte med sprøyte der heller..:-) nå sitter jeg og ruger,skal ta test om 1 uke...jeg fikk ut 11 egg,9 ble befrukta,og 7 ble veldig bra befrukta,så har 6 på frys..det er veldig spennende tid,alt som skjer rundt.. det går nok veldig bra..greit å høre at det er smertefritt for noen,ikke bare smerte og kjempe vondt.men vi er alle forskjellige...men veeeeldig viktig å slappe av..det klarte jeg,og det hjalp nok mye..lykke til!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå