Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg var hos legen i dag for å få det bekreftet at jeg er gravid, men det gikk ikke som jeg hadde håpet. Den var så svak at de ikke ville si med sikkerhet. Må komme igjen neste uke med ny urinprøve. Uff, tida gås så sakte. Vil bare at de skal bekrefte det jeg. Tør ikke helt å tru på det før det er gjort.
H&M pluss tre små Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Men har du tatt en graviditetstest som sier at du er gravid? Når tok du denne? Synes det er merkelig hvis hjemmestesten var positiv for jeg trodde disse var like sikre som de man tar hos legen. Hvor langt er du på vei? Lykke til da! Jeg skal krysse fingre og tær:)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tok først en sist onsdag, men den var veeeldig svak. Så jeg ventet til lørdag og da var den MYE sterkere. Ikke i tvil om at den var positiv. Men den var visst så svak at de ikke ville si noe sikkert hos legen. Men de sa jo også det at som regel når den er så svak så er den positiv. Jeg er ikke mer enn 5 uker på vei i dag
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 di testene vi burker hjemme er faktisk mer sensitiv en di som er hos legen:) så jeg tror du trygt kan rope hurra å juble. går til privat klinikk. å legen min har spesialisert seg på graviditet. å han sa at så lenge man har fått to positive tester er d ikke vits å sjekke hos legen for da er man definnitivt gravid:) gratulere:)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 ååh takk. Men er jo litt redd for å tru på det da. Vil jo ikke bli skuffet. Har jo tross alt prøvd en stund for å bli gravid. 15 måneder. Gratulere til deg også grysom, har sett deg inne på bli gravid sidene. Endelig er det vår tur )
Ella78 m/ A&M Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg gratulerer deg med graviditeten, for jeg vil nok tro at du er gravid. Jeg har forstått det slik at etter forventet mens er disse hjemmetestene så godt som 100 % sikre. Det kan skje at man får en falsk negativ test (altså at testen slår ut som ikke gravid, men du er det likevel), men aldri omvendt. Sier hjemmetesten at du er gravid, så er du gravid. Så gratulerer til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå