* * * * Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Står helt stille... eller det vil si jeg hadde egentlig en plan, men den gikk i vasken. . Så nå må jeg komme på en julegave til samboeren min, som jeg venter barn med. Ikke noe elektronisk av noe slag........ Er det noen som har noen tips? Liker det litt spesielt... altså ikke parfyme eller smykker.... Hva skal dere gi?
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Wiskey har jeg sagt flere ganger her nå.
* * * * Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Hmm.. Nei. Han får ikke noe alkohol av meg i år..... Det får han så mye av fra jobben uansett....
Hyacinth Bucket Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Truger, brynjegenser og bavaclue skal jeg og knerten gi.
* * * * Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Sinnsykt kult !!!! Haha.. Veldig bra:)
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hva med billetter til en konsert han har lyst til å se? Min får to billetter til Bruce Springsteen, blir nok en lykkelig mann, for han er ganske grinete for at han ikke fikk tak i noen ;-)
Yrha Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Her er samboer Saab-frelst (har nettopp kjøpt en 9-5), og jeg har funnet en kjempefin Saab-genser som jeg skal bestille til han. Håper ikke det blir for harry, da, hehe
camilla^ Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Han får tre fotoalbum. Ett til han og ett til hvert av sine barn. Han nevner det stadig vekk at det skulle han hatt gjort osv. Også er jeg lei av alle små bunker han har med ting overalt som han ikke kan kaste. Så nå er alt satt inn i bok, som han får organisere og skrive og gjøre som han vil med. (ett lite håp om litt røddigere hus, og ikke så dårlig samvittighet. Og han ønsket noe personlig... Og det var alt han ønsket seg også, har ikke gitt meg noen hint. Så får se om han blir fornøyd... hehe)
* * * * Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 Masse bra gaver her. Mamma kom akkurat med forslag, fulglehus...... Det var ganske smart syns jeg..
Jente89 ♥ Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Jeg spurte samboeren min om det var greit for han om han fikk feks. strykebrett om det var noe vi hadde trengt liksom. å da sa han at det var helt greit. så i år skal han få en håndstøvsuger som vi trenger her på kjøkkenet, pga snuppa vår plukker opp alt og vær eneste smule. å da er det greit å bare kunne sope over gulvet med en sånn. han skal også få sokker og bjørn borg boxer som han FAKTISK ønsker seg Lykke til med gaveinnkjøpet....!!!!!!! GOD JUL c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå