Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har nå visst at jeg er gravid i ca en måned, er i 9. uke. I begynnelsa tenkte jeg ikke på annet, strøk meg på magen og fantaserte konstant. Men nå bryr jeg meg ikke lenger. Har selvsagt ikke begynt å drikke/røyke eller spise feil, men jeg tenker ikke på graviditeten. Fikk time til lege torsdag 20/12, og det bryr meg ikke et sekund at jeg må vente. Er liksom ikke forventningsfull. Det er så vondt, føler at jeg "driter i" ungen, men håper jo selvsagt at dette bare er fordi denne perioden før det vises på kroppen, er så lang og "milepæl-løs." For jeg VIL jo ha barn, selv om jeg er likeglad nå. Har dessuten slitt litt med depresjoner tidligere, og er redd de er på tur tilbake. JEG VIL VÆRE GLAD!!!!! Flere som har det sånn?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 jeg ville tatt kontakt med en psykolog med en gang. ikke for at det er noe galt med deg for d er det ikke. men for å forhindre framtidig svangerskaps og fødselsdepresjoner.
Mammamia77 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Det trenger absolutt ikke bety at noe er galt. Du er jo ennå tidlig i svangerskapet og dersom du ikke har spesielle plagsomme symptomer, så kan det være vanskelig å skulle forholde seg til at det er en liten spire inni deg. Jeg hadde også en periode der jeg ikke klarte forholde meg til graviditeten, men nå som magen vises og folk rundt meg vet jeg er gravid har ting forandret seg. Tror det blir helt andreledes når jeg/du får se babyen på ultralyden:-)
Mamma`n til Trym Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg føler det slik også, er ikke så mye å se enda, har ikke vært hos legen for sjekk og har fått time i januar. Føler meg ikke veldig gravid men jeg tar hensyn og vet at jeg/ vi vil ha dette barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå