Gå til innhold

Rart å tenke på at man bärer rundt på et lite menneske:-)


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Har värt litt urolig den siste tiden fordi jeg synes jordmor har värt så difus og utydelig på kontrollene. Har hatt höye SF mål og det har värt mye fokus på det og str. på baby. Men ble rolig i dag etter legebesöket. Alt så normalt ut. Så selv om jeg skal ta en sukkertest i morgen, mente legen jeg ikke skulle väre urolig. Babyen ligger med hodet ned (har gjort det en stund), livmormunnen eller halsen (???) var begynt å mykne litt, så det tydet på at den så smått begynner å forberede seg for det som skal skje. Babyen lå fortsatt höyt oppe, så helt klar er han ikke. Han er veldig aktiv og romsterer mye. Og man kan kjenne kroppen hans godt utenpå magen:-)

 

Legen var flink til å forklare hva han kjente utenpå og inni. Og svarte på alt vi spurte om. Er så rart og utrolig fantastisk at inni magen ligger en liten gutt!!!

 

Jeg er gravid for andre gang, men synes det er like spennende:-) Er i uke 34+ 4 og i dag gikk det liksom opp for meg at det närmer seg termin, og at vi skal få et barn til. Begynte å glede meg til födsel og til å få hilse på lille prinsen vår.

 

I dag skal vi hente vognen og bilsete, så nå flasker det seg og ting faller på plass :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg tenker også mye på den lille krabaten der inne, dette bittelille mennesket som er en blanding av mannen min og meg....rart at det går an! Han er superaktiv, og hvert hikk og spark er deilige livstegn å få. Jeg gleder meg sånn til å få treffe han! Ser fram til å holde han, se han inn i øynene, høre stemmen hans, kjenne den gode babylukta.....åh - gleder meg!! Er i uke 36 nå, og har endelig fått det meste på plass her i huset, så nå går vi bare og venter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fikk god oppfølging av legen:-)

 

På fredag skal jeg på kontroll, og jeg antar at min lillegutt ligger fortsatt med hodet ned ( det gjorde han for 14 dager siden også)

 

Jeg gruer meg til fødselen, men gleder meg til han skal f å komme hjem til oss. Det er så koselig med små knøtt i huset, selv og de kan lage mye liv og røre også!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...