Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 blir å trille mest på høst, vinter og tidlig vår, så lurer fælt på hvilken vogn som passer best. noen med tips? en vogn med store jul, samt stødig. vi vil helst har sort vogn. det har ikke noe å si om den ikke er combi, for vi får sportsvogn mot sommeren av foreldrene mine.. takk for tips
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Store lufthjul er stikkordet da.
mittlillegull Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil anbefale deg Brio Happy jeg. En ikke alt for tung og stor vogn samtidig veldig lun og stabil. Gode lufthjul også! Her står det mer om den, og den finnes i sort ;-) http://vogndilla.com/index.php/2007111829/Barnevogner/Brio_-_Happy
hagbart Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Vi har kjøpt oss TFK sin Joggster 3 med 16" tommer hjul og er superfornøyd med den. Fungerer ypperlig på litt ulendt terreng, asfalt og snø ! Så kommer ikke til å bytte den ut nå som nr. 2 er kommet, har bare kjøpt bag til vognen.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 takk for gode tips alle sammen :-) skal skjekke ut de dere har foreslått. GOD JUL :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Vi har samme vogn som hagbart, og er også superfornøyd!! (i tillegg har vi snurrejul som vi setter på hvis vi skal på shopping/bytur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå