Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...og der gikk startskuddet for perioden hvor tålmodigheten har tatt slutt!

Veldig få symptomer gitt, litt bekkensmerter, litt vondt i korsryggen, litt vondt i puppene, litt trøtt, litt, litt, litt!

Jeg vil ha MASSE!!!!!!

Hadde tenkt å brenne en test imorgen, men tror jeg drøyer det et litt, EL-sprøyta skal visstnok være ute etter 10 dager, men jeg orker ikke være i tvil om svaret skulle den være positiv...

Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136270087-n%C3%A5-r%C3%B8yner-det-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da, på et eller annet merkelig vis synes jeg nesten det blir lettere etter hvert, selv om jeg er sinnsykt klar for positiv test denne gangen!!!

Men, nå må det jo sies at symptomene på graviditet er UTROLIG like PMS.....er det ikke noen dager igjen til IKM for deg da?

Hei :) Joda, IKM er fredag men så teste jeg negativt på sånn superfølsom test (New Generation) så da tenker jeg at toget er gått for denne gang og tenker på ny runde. Er enig i at selve inseminasjonen og ventingen blir letter fra gang til gang, men jeg blir så innmari frustrert av at det ikke klaffer.

Hvor mange forsøk tenker du før du går over til IVF?

Jeg kan jo ikke si om du er gravid eller ei, men toget er i alle fall ikke gått enda! Det kan variere fra 3 til 12 dager fra unnfangelse til egget fester seg, og før det fester seg produserer du jo ikke hcg. Jeg kar vært gravid 2 ganger, testet med alskens tester leeeeenge før IKM, men begge gangene har den positive latt vente på seg til 2 dager før IKM.

Veldig usikker ang IVF. Noen dager tenker jeg at vi bare bør prøve det med en gang, andre dager tenker jeg at det er litt drøyt, det er jo ikke såååå mange forsøkene, de bare merkes så godt....! Har nå bestemt oss for å begynne å høre litt rundt med de tre klinikkene vi i så fall vurderer, sjekke opplegg og priser, og samtidig fortsette inseminering hos stork. På den måten tenker jeg at når vi da bestemmer oss for IVF, så kan vi gå rett igang med det. Men jeg vil så gjerne slippe hormon kurer!

Slapp av jenter!

Det går til slutt, og vi skal da også klare det!

Det tar 4-6 ganger gj. snittlig for jenter under 35 år - og for de over 40 år har jeg hørt 11 ganger - så vi må bare være tålmodig.

De 4 jeg har møtt i reallife, som har gjort dette før meg, er det 2 stk på 4 forsøk, en som akkurat nå ikke klarte tredje forsøk, og en på 6 forsøk.

Så slapp av jenter - dette ordner seg!

Jeg skal på min andre nå til uken, tar en dob. denne gangen. Jeg har dessverre to svuldser som vokser og dårlig tid. Men går nok over til ivf om jeg ikke er gravid innen april - da har jeg forsøkt 6 ganger.

Annonse

Utålmodigheten begynner virkelig å ta slutt her i gården også. IKM er på torsdag og jeg har ingen symptomer hverken på det ene eller det andre. Den lille ømheten i puppene forsvant etter en dag og ellers har jeg ikke funnet et eneste symptom selv om jeg har lett og lett. Tror nesten på at jeg må nedover igjen, men vil jo likevel ikke ikke gi opp håpet. Forvirret? Det er jeg også.

God formiddag, ja jeg tok en test i dag, veeeldig negativ, , IKM på lørdag, men har siden fredag, hatt sterke magesmerter og mens murringer...og stikk/hold nede på venstre side..veldig frustrerende, føles som om mensen komme vært øyeblikk...går litt på veggene kan du si...new generation, er det CB sin?? lykke til alle andre...:-) og toget er ikke gått før mensen faktisk gått før mensen kommer...og har hatt halsbrann...dagene etter ins følte jeg at jeg brygget på noe...

Det er nå 13 dager siden inseminasjon, og jeg har mine tvil.. Har hatt en del stikninger, vondt i korsryggen, menssmerter.. men alt sånn som jeg bruker når jeg skal ha mensen, så det er litt frustrerende. Tok en negativ test mandag:( Nå skal det sies at den ikke ble tatt med morgenurin, så det er jo fortsatt håp. Veeeeldig utålmodig nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...