Gå til innhold

Hun derre Marianne Aas Hansen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er altfor perfekt. Fikser ikke det jeg.

Snakker perfekt, hver tone når hun synger er perfekt, ser perfekt ut, håret ligger perfekt, klærne sitter.....ja perfekt. Hun er liksom ikke helt mennskelig.

Skulle likt å høre at hun ikke klarte å holde tilbake en skikkelig rap neste gang hun er på tv...... :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, hun er litt "Plastic fantastic" =)

Er det ikke Mariann forresten?

Skrevet

Synes ikke hun er perfekt pen jeg... Synes hun ser ganske ordinær ut... Men hun er flink å synge ja, håret? Jash, vet ikke jeg. Klærne henger bra på den damen ja:)

Men konklusjon perfekt? Nei, synes ikke det:) (Altså, går ut fra at vi snakker utseende nå, ja;)

Skrevet

Vi dømmer vel ikke her inne, Intensity? Og pga utseendet?

Synes hun er kjempeflott, jeg! Og utifra det jeg har lest om henne, så er hun en person med sine problemer som alle oss andre.

Skrevet

Nei huff, jeg skammer meg, he he

Men det er vel verre ting som kunne vært sakt vel.....

Annonse

Skrevet

Oki, jeg Googla.

Det er Mariann :o)

Skrevet

syns hun ser flott ut jeg og tror ikke hun på langt nær er perfekt.. har da hørt noen historier i media men man skal jo ikke tro på alt man leser...

Skrevet

Mariann er et utrolig flott menneske og ikke på langt nær så perfekt som alle skal ha det til!

Tror nok de fleste her inne hadde lagt godsiden til og vist seg fra sin beste side om de var i søkelyset hele tiden.

Skrevet

må være navnet. Kjenner faktisk to som heter marianne som er superfantastisk nøye med utseende, pertentlig og ordentlig. heheh

Skrevet

Hvem er det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...