Gå til innhold

Baker dere kaker, eller tørre ekle smørette kjeks til jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser bort fra kromkake, men tenker på alle de harde, tørre smørette "kjeks" sortene, som man får servert helt fram til 17 mai.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Det finnes ingenting kjedeligere enn tørre julekaker.

Skrevet

Jeg lurer også på hva folk baker. Men jeg vet ikke hva du mener med smørrete kjeks. Jeg lager pepperkaker, serinakaker, sandkaker og mor Monsen. Jeg ville bakt krumkaker hvis jeg hadde hatt et jern. Kanskje lager jeg julekake, og det blir også noen småkaker uten gluten til noen gjester som kommer på julaften.

Og i morgen blir det lussekatter!

Skrevet

Jeg lager pepperkaker, havfreflarn og sirupsnipper, det må til for at det skal bli jul. Elllers lager jeg mye julegodis og andre kaker. Prøver å begrense meg, men det har en stygg tendens til å ta litt av...

Skrevet

vi baker kromkaker, og risboller.. det er det eneste som blir spist.. ikke no vits å lage noe som bare ligger å rotner bort!!

Skrevet

vi baker brune pinner, potetsmeltopper, serinakaker, pepperkaker og ristopper.

de er ikke tørre hos meg. mulig du er dårlig på å bake småkaker??

Skrevet

Dårlig og dårlig...dt kan jo diskuteres, men da må det vel smakes også :)

Er vel mere det at jeg er lei, å her blir de rett og slett glemt, så finner vi da en juleboks utpå sommeren som vi prøver å analysere men...nei...

Så her går det mest i kaker (myke), tårnkaker og sjokko risboller for de blir spist.

Skrevet

ja det er klart :) ingen er like heldigvis.hihi

lykke til med julebaksten i år :):):):)

Skrevet

Nei, og de tørre ekle kjeksene inkluderer også krumkake. Akkurat like dårlig det. For oss holder det med et pent pepperkakehus til pynt.

Skrevet

Nei eg paker ikkje tørre ekle smørette kjeks, men deilige julekaker ;)

Serinakaker, pepperkaker, kakemenn, risboller, havreflarn etc

Og litt konfekt og sikkert ei eller anna kake også.

Her er problemet omvendt, mann og barn et opp julekakene lenge før jul hehe. Pepperkakene er borte, så det må lages meir hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...