Gå til innhold

Hva slags symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+5 og har skikkelig mens murringer i tillegg til at det stikker litt i magen. Noen andre som har det på samme måte? Er det normalt?Føler meg også temmelig oppblåst og liker dårlig trange klær som klemmer på magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke greid og gå med klær som ligger trangt mot magen.

Skrevet

Spyr fem ganger om dagen, kan ikek drikke vann (da spyr jeg), litt mens-smerter, oppblåst, kan ikke ha klær som strammer (eller ligger tungt) på magen, og det beste av alt: jeg er en vandrende prompeoute. Meget luftig her..

Skrevet

Og foresten, konstant vond smak i munn! Det er egentlig det værste..

Skrevet

Jeg er såååå treeeeeeeeeeeeeeeeett! ZZzzzz...Kan sovne hvor som helst. Hodepinne. Og ja, MYE luft i magen. Er en levende gas-ballong..hahaha...stakkars de rundt meg. Blør fra tannkjøttet når jeg pusser tennene. Ikke for å snakke om humør svingningene mine. Er stort sett i dårlig humør, blir sur for den minste ting...Uff ikke helt bra, men jeg prøver å være blid.

Skrevet

Hehe, stakkrs deg. Er heldigvis ferdig med å være trøtt, sov opptil 18 timer i døgnet i over en mnd. Ble sykmeldt fra jobben (jobber i barnehage) fordi jeg kunne sovne stående med en unge på armen. Er veldig glad for at det er over :-D

Skrevet

er ikke helt sikker, men rundt 10-11.

Ble gravid på p-piller og ute å ha hatt mensen på flere mnd, så er litt vanskelig å si.

Skrevet

har det akkurat som deg! oppblåst hele tiden, skikkelig mye, og har mensmurringer hver dag, så satser på at det er normalt! ser nesten ut som jeg har fått mage allerede, men det er bare pga at jeg er så oppblåst, heheh.. er 5+3 idag.

lyke tik, det går nok bra

Skrevet

Jeg er utrolig trøtt. Sover heele tiden, og hvor som helst. Oppblåst, mensmurringer + stikkinger, hovne pupper og kvalm.

Skrevet

åja glemte å skrive at jeg er 5+0 i dag :)

Skrevet

pupper som fjell:) hehe i dag sa min mann at d så ut som di var opplåst som balongerhehe.

treg mage.

veldig god luktesans

utflod

drømmer masse

rar mat lyst

litt mens verk. men d er jo fordi livmora vokser:)

Skrevet

Herlig jenter! Det høres ut som mange av oss har like symtomer. Da slapper jeg litt bedre av! Vil bare så veldig veldig at dette skal gå bra! Men ikke bra å gå rundt å bekymre seg masse heller.. Godt vi kan dele med hverandre her - det hjelper!

Skrevet

Kvalm hele dagen, trøtt, Veldig sliten, tungpustet, humørsvingninger og rar matlyst. Har skikkelig lyst på ostepølse hele tida, men det tar bare en halvtime maks, så kommer den opp igjen... Håper det forsvinner etterhvert, men det er jo verdt det:) Er 11+6 i dag så nå er jeg snart over i andre trimester, så da sier dem at det skal gi seg...

Skrevet

Hei!

Er 5+5 i dag.

Symptomene er

Veldig oppblåst mage,promper jo hele tiden.mensenmurringer

Sover veldig dårlig,men med urtrte så gikk det bedre

Hodepine

rar *metall* smak i munnen

Spiser lite og ofte.

Hilsen hugolina og augustspiren

Skrevet

Jeg er 4+3 og har det akkurat på samme måten som deg. Vet ikke hvor mange ganger jeg har dratt buksa godt oppover magen i dag, sikkelig oppblåst med murringer og stikking nederst i magen.Er litt uggen, men ikke spesielt sliten eller trøtt. Det bli noen spennende uke fremover, håper at spiren sitter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...