Gå til innhold

Farging av hår?!?

Anbefalte innlegg

Kan noen si meg med 100% sikkerhet om det er greit å farge/bleike/stripe hår når man er gravid....?! har hørt så mye forskjellig nå... noen sier det er helt i orden, mens andre sier det er like ikke som å drikke alkohol....?!?

Glemte å spørre jordmor..... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136269228-farging-av-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Spørsmålet er vel hvem man skal høre på når de mener forskjellige ting. I svangerskapsboken min står det at det ikke er farlig siden alle de verste kjemikaliene er byttet ut med snillere midler. Faktisk oppmuntrer forfatteren av boken min til å skjemme seg litt bort med å pynte seg med hårfarge mm. fordi det er hyggelig å føle seg vel i denne perioden.

Jeg ville spurt jordmor likevel. Kanskje søkt litt på nett for å få en ide om hvor vinden blåser, for å si det sånn.

Alle jeg har spurt sier at det er trygt; frisør, skjønnhetspleier (hvis det heter det?), jordmor og lege. Men det finnes alltid noen som sier det ikke er trygt. Tror ikke det er mulig å finne noe 100 % sikkert svar på dette, må vel bare velge hvem en skal høre på. Jeg har farget hår i begge mine forrige svangerskap, og skal til igjen nå..

=)

hvis at det hadde vært den minste tvil om det var farlig hadde ikke vi frisører fått jobba under svangerskape!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så bare farg å strip du!!! men helst te frisør da så du e sikker på at det blir gjort orntli å div......................det gjør jo bare godt for oss gravide å hormonele damer å få fjonga opp oss på håret!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...