VeslePhreaken Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 Når man beregner termin, er det antall dager man går etter? Isåfall, er det tatt med i beregningen at det er skuddår neste år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inakvad Skrevet 11. desember 2007 #2 Del Skrevet 11. desember 2007 I forhold til menstermin er det antall dager man går etter og at det er skuddår er reget med, men de aller fleste får jo korrigert terminen sin på ultralyd og det er denne som gjelder i forhold til sykehuset og når du skal søke deg ut i permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeslePhreaken Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2007 jaja, det vet jeg jo om det er menstermin eller UL termin var egentlig ikke poenget.. Når jeg fikk min termin korregert på UL, så brukte jordmora den her runde skiva.. hvis du skjønner hva jeg mener ? (klønete skrevet..) Og den er jo standard vel? Bytter jo ikke den ut for hvert år? Og da kan jo ikke skuddåret blitt tatt i betraktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inakvad Skrevet 11. desember 2007 #4 Del Skrevet 11. desember 2007 Legen min tar hensyn til det, men det er jo ikke sikkert at alle tenker på det? Uansett blir det jo bare en dag feil på svangerskapsskjemaet. Terminen er jo satt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå