Gå til innhold

har det så vondt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil sikkert dette virke som et syte innlegg men må få det ut.

Det hele begynte med en del kipe episoder i på barneskolen. jeg skulle tøffe meg og gjorde en del dumme ting som jeg angrer så sinnsykt på i dag. Alle vil sikkert si at det er sånn barn er på barneskolen men dette henger fremdeles ved meg. Bare jeg tenker på det vil jeg grave meg ned under bakken. Så blir jeg 16 år og flytter på hybel for å gå på videregående skole. 1 året går greit men får ikke fortsette på den skolen pga. for dårlige karakterer. 2.året tar jeg på en annen skole. Men nå begynner skulkingen for fullt. Klarer å fullføre akkurat. 3.året mangler jeg flere eksamener fra enda. ble sammen med en min fantastisk samboer når jeg var 19 år. gikk hjemme et år og ikke gjorde noen ting. Fikk meg en helgestillingsjobb og tok ekstravakter der. Ble gravid som 20 åring. fikk en nydelig datter. Tenkte at nå hadde jeg god grunn til å være hjemme og ikke gjøre noe. Gikk hjemme med datteren min i 3 år. Mistet kontakten med omverdenen. Men jobbet 2.hver helg. Alt ble et ork. En baby som ikke ville sove og ikke ville spise. jeg fikk ikke til ammingen og følte meg enda mer lat enn jeg er. følte at jeg ga opp det også på en måte. Følte at jeg ikke hadde noen følelser for babyen min. alt var bare et ork. endte opp med at samboer var oppe halve nettene med jenta mens jeg sov. og han som skulle på jobb dag etterpå. stakkar mann. Fremdeles er det han som står opp med jenta vår på 4 år om natten. jeg orker ikke. elsker å kose med henne på dagtid og vi finner på mye gøy sammen men orker bare ikke å stå opp på natten.

Poenget er at jeg føler jeg gir opp alt for lett. akkurat som om jeg ikke gidder mer.

var hos legen for en stund siden. Har utviklet angst, sosial angst. er fryktelig dårlig for tiden. Fikk resept på cipralex og gikk på det i 2 uker. ble mye bedre. men så ble jeg gravid da......så nå sitter jeg her og er 8 uker på vei og har sluttet på medisinene. nei orker ikke å skrive mer nå......skal skrive litt mer utfyllende senere......håper noen forstår meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare gi deg en klem, og så spørre om du mottar noen form for behandling som samtaleterapi?

Skrevet

tusen takk! har vært hos legen. fikk resept på cipralex med en gang. Eneste samtalen jeg fikk var når hun leste side opp og side ned i felleskatalogen om medisinen. Må prøve igjen tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...