Gå til innhold

Vurderer babysafe, trenger råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en liten krabat på 8 mnd som skal opp å stå i sengen hele tiden. Dette gjelder både på kvelden når han skal legges og tidlig morgen. Også hvis han våkner på natten reiser han seg opp og det kan være vanskelig å få lagt han igjen.

Er det for sent å begynne med babysafe nå?

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt babysafe på småen fra 4mnd alder. Vennina mi begynte da hennes gutt var 8,5mnd.

Hun lekte med babysafe og gutten den første dagen. Slik at han ikke skulle bli redd for å ligge i posen... Det funka helt grei fra begynnelsen av :-)'

Gå og kjøp en. Lindex har gode og billige :-)

Skrevet

vi begynte med nattpose etter at snuppa var passert ni mnd. Jeg oppdaga nemlig ved en tilfeldighet at hun innimellom sovner sittende i senga... det forklarer jo hvorfor vi hører rare dunk fra soverommet hennes før hun begynner å gråte, da velter hun altså fra sittende stilling i søvne.

Var litt urolig den første natta i posen, sikkert fordi det er uvant. Hun pleide tidligere å sove på magen, men nå ligger hun på ryggen og sover som et barn ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Her begynte vi vel med babysafe engang mellom 8 og 9 mndr, og fra natt 1 sov hun myyyye bedre! Så jeg har bare positive ting å si om det. Har ikke sånn man kan feste fast i senga, men allikevel ligger hun mye roligere. Men om hun VIL så kommer hun seg ut av den..hehe..men syns det er greit jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...