Gå til innhold

Skal på ul på onsdag:)


Hilde-29har nå 2søte små

Anbefalte innlegg

Må si jeg gruer meg skikkelig samtidlig som jeg gleder meg..sist jeg var på ul fant jeg ut at jeg hadde hatt en ma.derfor er jeg livredd for å få den samme nyheten denne gangen:( men jeg kjenner at følelsene denne gangen er helt annerledes egentlig..sist hadde jeg en skikkelig dårlig følelse helt fra starten.og magefølelsen hadde rett. denne gangen er det ikke slik,men tanken er der jo likevel.det blir hvertfall godt å få det overstått, og forhåpentligvis er alt bra med den lille spiren..ååå, får vel ikke sove engang imorra natt..hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hilde-28

Skulle nesten tro det var jeg som hadde skrevet dette innlegget. Jeg har det akkurat som deg. Hadde en MA for litt siden og fra jeg fant ut jeg var gravid fikk jeg aldri noen god følelse. Tok x antall tester og trodde ikke legen da han sa jeg var gravid. Ble ikke overrasket da jeg var på UL og gynekologen sa han ikke fant hjertelyd. (hadde små blødninger, derfor jeg ble sendt til UL) Men denne gangen er følelsen en helt annen, men jeg heller tør ikke helt å tro på at det skal gå bra. Venter på time til UL jeg. Håper jeg får det før jul. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn jeg også.Var skikkelig ubehagelig å komme dit og se at det ikke var noe hjerte eller noe.(var en tom fostersekk.. sekken var 3 cm)

Var på ultralyd uke 8+1 nå for å sjekke at alt var bra.såg et hjerte som banket:)

Skal på ultralyd igjen på onsdag for å bekrefte at alt er bra.Så gruer meg også.. samtidig som gleder meg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+1 idag:)

ca like langt på vei som da jeg sist oppdaget ma.da hadde faktisk embyoet vært dødt siden uke 5, i forbindelse med at hjerte skulle begynne å slå.jeg hadde ingen form for blødninger,bare en dårlig følelse.bestilte privat ul da, og fikk rett i mine bekymringer.må si jeg ser virkelig frem til å få det overstått imorgen..kan nesten ikke vente.hehe

lykke til for deg også,krysser fingrene for at du også får ul før jul;)

hvor langt er du på vei forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at alt var bra..det er det nok på onsdag også skal du se:)lykke til, blir spennende å se den lille ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Hilde-28

Jeg er 5+5 i dag, så ikke kommet så langt. Var 9+noe sist jeg mistet. Må få høre fra deg i morgen da, om hvordan det gikk på UL. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på det,men får ikke akkurat roen før jeg har vært der og sett om alt er bra eller ikke.hehe

Du får ha lykke til i morgen du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...