Gå til innhold

Vi får vel ikke foreldrepenger denne mnd vi?


ElinSM

Anbefalte innlegg

Dette lurer jeg litt på. Jeg starter ikke permisjonen før 27 Desember, men de nevnte på NAV at jeg kanskje fikk utbetaling i Desember. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får utbetalt lønn fra arbeidsgiver hele permisjonsperioden. begynner i permisjon 17 des. såg på lønnslippen at jeg har fått 100 % lønn for perioden 1 - 16 des og 80 % lønn for perioden 17 - 31 des. Så har altså begynt med permisjonsutbetalingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og får pengene utbetalt gjennom arbeidsgiver, og har fått mitt for denne mnd. Men ringte nav før jeg var klar over dette og spurte dem, og hun dama sa at hvis ikke jeg skulle fått dem gjennom arbeidsgiveren, så ville jeg få utbetalt fra nav ca 12. desember for de dagene som går inn i min permisjonstid. Så sannsynligvis får du noe fra nav og resterende fra arbeidsgiver, dersom du begynner permisjonen denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også i permisjon 27. desember, men det ser ikke ut som om jeg hatr fått noe fra nav. får sikkert det jeg skal gjennom arbeidsgiver. men jeg får vel ta en tlf til nav og høre at alt er i orden med papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...