Gå til innhold

Lykkelig!! :) :) :)

Maria8

Anbefalte innlegg

Oppdatering for spesielt interesserte:

Jeg og BF var på Amathgea i dag ( ikke sånn superimponert over opplegget, men det er nå en annen sak....) Da vi møttest der var han uvanlig blid og rolig. Og da vi kom inn fortalte han Amatheadama at han i starten var livredd for å skulle bli far, hadde vært egoistisk og sta. Men at han nå vil være far, stå i papirene og gleder seg!!!! :);):) Familien hans er positiv, og han hjar begynnt å fortelle det til kompiser. Nå er det bare besteforeldre og resten av vennene som står fo tur, før alle kan vite at Lille er hans. Han satte også stor pris på måten jeg har håndtert situasjonen på. Så da satt vi der da, uten et eneste problem å diskutere..Etterpå var jeg på UL (hadde med en venninne) og fikk vite at jeg skal ha en JENTE!!! Sjokk! :) Har vært så sikkker på at det var en gutt, så nå skjønner jeg ingenting.... :) Men glaaaaaad!!!! :)

Fortsetter under...

Så flott! Då ordner det seg for begge oss då! hehe

Han balt ein del med min BF og, han var sur, sta og sa eg hadde ødelagt livet hans. Men no har han skjerpa seg og funne ut at han berre må godta situasjonen og ta ting som dei kjem. Han er hyggelig, og ting kunne ikkje vert bedre. Han har og lovd meg at han skal vere med på UL i januar og at me skal veta kjønn. Gler meg kjempe masse!

Tida går så seint, ein mnd i dag til UL, klare nesten ikkje venta...

Håpe berre ikkje han seie han blir med for å roa meg ned, då blir eg forbanna!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...