Gå til innhold

kaiser lammeskinnspose eller odenwalder dunpose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke erfaring,men jeg har kjøpt Odenwalder dunpose, den er lang og kan brukes til opptil 3 år,har kjøpt ett lammeskinn som jeg skal ha under. Ei venninne av meg fikk anbefalt dunposen fremfor den med lammskinn i (Odenwalder) av ansatte på Barnas Hus i Sandvika.

jeg har også kjøpt den.ganske greit at det ikke er fast lammeskinn i den for da kan en bruke den når det ikke er så veldig kaldt ute også---og når det er ordntlig kaldt kan en ha et lammeskinn i...

kan brukes i flere år.vet om flere i barnehagen som er 3 år og som bruker den enda...

er litt dyr,men verdt det tror jeg.

Vui har odenwälder den med bamsen i som er i dun. Har brukt den siden februar 2006.

Bor i oslo og har ikke brukt den under -10 grader.

Vår erfaring er at dette går under ett av våre beste kjøp. den er veldig myk og god for ikke å snakke om varm.

har ikke bruk for lammeskinn i den i da den er så god og varm i seg selv.

Vi har kun brukt hjemmestrikket ull klær i den og brukte sjelden mer enn strømpebukse og innebukse på undrkroppen i fjor vinter og her holdt snuppa seg god og varm. på overkroppen, body og ullgenser.

Kjempedeilig at den er så lang for når det da var kaldt putett jeg ehnne litt langt ned i posen og dro igjen slik at bare hode syntes omtrent. og hun storkoste seg med å sitte slik.

har ikke fått brukt den så mye i høst ettersom det ikke har vært så kaldt her enda, men går ut fra at den vil holde like godt på varmen i år også.

jeg anbefaler virkelig dunposen den med bamsen til Odenwälder

Har den med bamsen til Odenwälder og er kjempefornøyt. Et av våre beste kjøp. Mini har sovet ute på dagene uten noen ytterklær. Kun body, strømpebukse og en veldig tynn ull lue. Har snurpa posen igjen så kun ansiktet synes. Han er god og varm når jeg tar han inn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...