Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Tenkte å lage en kurv med div til besteforeldrene (mine) til jul. men hvor kjøpe selve kurven? Noen tips til hva jeg kan ha i? Har kommet så langt: Bilde av mini syltetøy/saft kanskje sjokolade?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Jeg har laget kurv til min besteforeldre: Med: Vin Ost Kjeks Kaffe Sjokolade Te Og en med: Spekemat Vin Flattbrød Har også lagt med ett flax lodd til de vær:) Og ett teppe!
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Jeg gjorde det i fjor. Kurv får du kanskje på Europris til en billig penge, eller på en blomsterbutikk. Oppi kurven hadde jeg: *spekemat *flatbrød (gårdsbakt) *akevittgelè (skal visstnok være godt til spekemat, men jeg vet ikke) *syltetøy (i glass. Jeg klipte ut et firkanta stoffstykke og satte det på lokket med strikk) *vinflaske *lefser *sjokolade *ananas Perfekt for de som har alt fra før :-)
camilla^ Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Mamma gjør alltid det til mine besteforeldre, hun har endel boksmat, erter og mais er de veldig glade i så de får alltid endel av det. Syltetøy, agurker, rødbeter på glass. Kaffe, sjokolade pålegg (oster, tuber osv som holder seg litt) Fine såper Kjøkkenkluter (Kid har i fine farger), honkle, oppvaskbørster (røde siden det er jul) Enklte steder har de også juleposer, de går det ypperlig å fylle ting i også. Ikke så ofte en har bruk for nye kurver, så lett å hope seg opp. Posene kan jo brukes til selve innpakkningen også.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 julesylte pepperkaker mandariner en hel ananas rødvinspølse fenalår en pakke after eight eller lignende konfekt sild på glass i ulike varianter julehefter (tegneserier) en flaske akevitt eller vin dadler og fiken nøtter
ape Skrevet 10. desember 2007 #6 Skrevet 10. desember 2007 Tenkte å lage en kurv til en i fam. som har absolutt det hun trenger.Tenker på å kjøpe *flaxlodd *mokkabønner *kaffe *frukt *kjeks/kake *såpe/bodylotion *sokker * telys *kanskje noe hjemmelagd godteri hvis jeg får tid.
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #7 Skrevet 10. desember 2007 Oi her var det masse gode forslag, nå ble jeg gira på å shoppe inn..... Tusen takk. digg digg tror nesten alle får kurv av meg/oss i år hehe
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #8 Skrevet 10. desember 2007 Jeg liker å bruke et spesielt tema når jeg gir bort slike ting, i fjor var det juletema. Da fikk de rød kurv med juleduk, juleservietter, julete og kaffe, røde kopper, en nisse, album med bilder av tuppa, hjemmelaget konfekt osv. I år skal svigers få italiensk kurv, i den skal det være duk i syd europeisk stil (tenk provance) servietter som matcher, italiensk vin, italiensk kokebok, parmaskinke, parmesan, litt spennende oljer og en pose med litt mer ekslusiv pasta enn sopps hehe Mulig jeg finner noe annet smart å ha oppi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå