Gå til innhold

Noen som har en positiv historie

viny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Viny, jeg er gravid, endelig etter mange års forsøk, SAèr og skuffelser hver mnd det aldri skjedde noe. Tilslutt og nesten forsent vurderte vi IVF (prøverør) Etter søknad og samtale på Volvat (kom inn med èn gang) var vi igang. Nå 2mnd senere er jeg gravid, tenk så fantastisk!! Helt uvirkelig!! Ikke naturlig, men en gla`historie jeg gjerne deler med dere.... Kanskje verdt å vurdere? Lykke til :o))

Jeg føler meg ikke "gammel", men er 44 og gravid i uke 16.

Vi prøvde å få barn i mange år fra jeg var ca.32, uten hell. Fire mislykkede prøverørsforsøk hører også med til den historien. Da forsonet vi oss med tanken på et liv uten barn.Ca. 1 1/2 måned etter siste forsøket ble jeg gravid på naturlig vis, men selsagt var kroppen full av hormoner etter prøverørsforsøket. Så kanskje dette, og at vi nå ikke fokuserte på å bli gravid lenger, ga utslaget? I en alder av nesten 39 år fødte jeg en frisk og kvikk jente som snart blir 6 år. 1 1/2 år senere ble jeg gravid igjen, men det endte med spontanabort i uke 10. Og nå, 4 år senere, er jeg gravid igjen. Ikke planlagt, men livet er full av overraskelser. Vi har valgt å ta fostervannsprøve, og er inne i en tøff fase hvor vi venter på svar. Jeg er frisk og rask, og vi er begge optimistiske!

Så det finnes solskinnshistorier. Mitt beste råd er å ikke fokusere for mye på det å få barn (selv om det ikke er lett!). Prøv å få tankene over på noe annet. Lev livet. Engasjer dere gjerne i andres barn. Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...