jippii Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Skal til tannlege å borre i en tann denne uken. Har akkurat testet positiv, så er jo kun 4 uker på vei. Hvordan er det med bedøvelse? Kan jeg få det? Hadde en MA for ca 2 måneder siden, og er så redd for å miste igjen.
lille elledille Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 Heihei! Det er ingen fare med bedøvelse når du er gravid. Det går ikke i fostervannet, det er bare når man ammer man helst ikke skal ha bedøvelse fordi det går i morsmelka. Hvis du er nervøs, snakk med tannlegen om det (si uansett ifra til tannlegen at du er gravid) Det eneste du skal unngå er røntgen. -tannpleier tinka:)-
Lillebror og stoerebror Skrevet 10. desember 2007 #3 Skrevet 10. desember 2007 Tror ikke det skal være noe problem med det. Jeg borte hvertfall med min første, da uten bedøvelse. Men tror bedøvelsen bare virker lokalt så da betyr det vel ikke noe tror jeg. Du kan jo bare høre med de som jobber der for de vet nok dette. Du er ikke den første gravide med hull regner jeg med;) Er vel røntgen som skal være litt skadelig for fosteret, eller kan være. Mange gravide som tar røntgen også. Forresten er det lite sannsynlig at du mister igjen, det er vist ganske vanlig å miste særlig dersom det var første. Det sa hvertfall legen til meg da jeg mistet. Han sa at jeg bare måtte prøve igjen og veldig mange opplevde å miste, men mange merket ikke noe annet til dette enn forsinket mens. Men sannsynligheten for å miste flere ganger var liten så det går nok bra.
jippii Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Takk for svar. Er skeptisk til alt nå, osm jeg har mistet en tidligere. Har en velskapt gutt på 11 måneder, og det var nr.2 jeg mistet i uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå