Gå til innhold

Jøss..her var det bråk!

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ny quinny freestyle. Er veldig fornøyd med vognen,bortsett fra at forjulet bråker noe villt. Bråket kommer fra "koppen" som forjulet er festet i. Er det noen som har et godt råd til meg,kan jeg legge noe inni dær.... Stakkars babyen min kan jo ikke få sove i det bråket.. :( Har ikke prøvd den ute enda,men tatt noen runder i stua.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136264271-j%C3%B8ssher-var-det-br%C3%A5k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring selv med quinny, annet enn at jeg har sett her inne. Har sett at flere har hatt problemer med bråk fra forhjulet. Men dette var veldig tidlig da! Hvis du har kjøpt den helt ny her i norge, ville jeg først prøvd å ta den med tilbake. En av mine vogner bråkte, og da jeg tok den med tilbake la de noe silikon inn i hjulfestet. Hvis du ikke har kjøpt vognen slik at du lett kan gå tilbake kan du ev prøve selv med litt silikon der boksen og hjulet møtes.

Annonse

heia!

jeg kjøpte quinnyn min ifjor og har ikke hørt noe slags ulyder, men har hørt at flere har hatt problemer med fram hjulet...

synes du kan prøve å få byttet vogna på butikken du kjøpte den ifra, for det skal ikke være noe ulyd...

Ringte butikken (kjøpte den over nettet) og lot dama høre i tlf lyden,og det skulle ikke være sånn sa hun. Hun skulle ringe leverandøre og ringe meg tilbake i morgen. Men så fikk jeg plutselig en lys ide her isted og putta et litt tykkt hårsrikk rundt den ringen som er festa til hjulet...og borte ble dunkelyden :) hehe. Er sjeleglad for at lyden ble borte! strikket vises jo ikke inni hjulet. Spørs jo hvor lenge dette virker da. Hjulet går rundt som det skal og da er jeg egentlig fornøyd jeg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...