Gå til innhold

Er dette sneaky å gjøre. Jeg vet om en singel fyr som jeg liker litt men ikke kommer i kontakt med. Så her er ideen min:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøre forbi huset hans.

Stoppe bilen litt bortenfor og så ringe på og spørre om jeg kunne få låne telefonen fordi jeg hadde trøbbel med bilen og glemt mobilen hjemme.

Jeg kjenner han jo godt. Se litt overrasket på han og si: Næmen er det du som bor her. Kan du hjelpe meg?

For så å ringe pappa derfra. Hva tror dere?

Noen med en annen ide?

Jeg har funnet ut at i disse såre mannetider er angrep beste forsvar.

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe.. hva med å parkere bilen utenfor huset hans, inge på døra og spørre om han vil være med ut å ta en kaffe?

Skrevet

Hva hvis han foreslår og hjelpe deg å se på bilen da? ?

Bra forslag, men fare for å drite seg ut kanksje, he he.

Skrevet

Hehe!

han kommer nok til å tilby seg å hjelpe deg, og så oppdager han at bilen er helt i orden, og så blir du avslørt.

men kanskje han blir glad når han oppdager hvilke anstrengelser du går til bare for å komme i kontakt med ham?

Jeg hadde nok ikke gjort det på den måten, men det er godt mulig det virker.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vet han er GRØNN på biler skjønner dere :-)

Spørre han rett ut tør jeg aldri!

Annonse

Skrevet

Enig i at å invitere på kaffe er bedre.

Skrevet

Klokka 1450 var du i helvete og 1527 er du jamen på jakt igjen, må ha vært et minihelvete, rett og slett.

Skrevet

Vær fosiktig. Bedre å være ærlig enn sånne påfunn. Menn er ikke alltid så dumme som vi tror. Og da kan sånne ideer heller bli litt pinlige.

Lykke til uansett.

Skrevet

Hva med å stå på tomgang til du er tom for bensin? hihihi

Skrevet

Jeg ville prøvd å komme over den første kjærlighetssorgen først ;) hehe

Ellers hører det ut som en sånn romantisk komedie med bare forviklinger og styr , hehe :D Best å være ærlig fra starten av synes jeg :)

Skrevet

Ja sug lut der sa du det akkurat slik det var.

Skriver jo at angrep er beste forsvar. Kom med et råd til meg da sug lut i stedet for å skjenne på meg.

Skrevet

Skjenner overhodet ikke, definitivt for at man går ut og gjør noe med livet sitt - stussa bare litt på ordbruken. Lykke til med angrepet, uansett.

Annonse

Skrevet

Jeg ville sendt meldinger/msn/facebook og bare småpratet litt først. etterhvert kan du jo invitere han på kaffe eller noe og se om det utvikler seg. kjipt å starte noe på en halvløgn...kan bli pinlig.

Skrevet

kom du over han andre med en gang? hihi! litt søtt da! litt sånn fjortis aktig :o) ikke vondt ment, bare litt søtt!

men vær ærlig! det er alltid best!

Skrevet

Pinlig kan det bli... ellers så kan det bli veldig morsomt i bryllupstalen ;) ;) :)

Skrevet

Nei følger rådene her inne fra og gjør det IKKE.

Skrevet

Siden jeg vet hvem du er, så er svaret mitt følgende:

Kjør forbi huset hans, rett hjem, kos deg med unga, og skygg unna mannfolk for en periode.

Skrevet

Send han en sms eller mail og invitér han ut på en kaffe el lign. Det gjorde jeg med min samboer; funka veldig bra ;-))

Fant ut jeg måtte ta en sjanse, og jeg amgrer ikke på det i dag.

Uansett, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...