Gå til innhold

Noen som venter nr.3?


Mommy 3

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 3, og er gigantisk allerede - bare i uke 9. Ser ut som om jeg er i 5-6 mnd? Helt crazy. Det verste er vel at jeg har ikke sagt noe på jobben enda og det er nesten umulig å skjule. Går i store klær. Er det noen andre der ute som opplever det samme? HJÆLP'e MEG! De få som vet at jeg er gravid, bare ler og sier "det er nok tvillinger og ler"...jeg får nesten hetta av å høre det...Blir man virkelig så stor så fort når det er 3. gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr tre og jeg har alltid blitt veldig oppblåst i magen,når jeg blir gravid,noe som igjen resulterer i at jeg ikke klarer å gå i de vanlige klærne så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er livmoren når du ligger på ryggen da? Kjennes den godt?

 

Ellers så får jo gravide ofte fort stor mage, men det er ikke bebien, men luft bla, pga fordøyelsen går saktere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer tre, men er bare 4 uker i dag (testet akkurat positivt) Så akkurat det spørsmålet kan jeg nok ikke hjelpe deg med... Lurer på hvor fort det kommer til å vises på meg?hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med tredjemann i uke 10...Merker ikke noe spesiellt med magen i hvertfall. Hadde jeg ikke vært i dårlig form hadde jeg begynnt å lure på om jeg var gravid....men, skal kanskje være glad til for magen blir stor og plagsom nok etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg skal ha nr. 3, og er veldig oppblåst. Det har jeg vært de to andre gangene også. Litt spent på hvor tidlig magen kommer denne gangen jeg også, hadde tenkt å holde det for oss selv ei god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr tre i magen her også, ble fort stor...allerede da jeg bare var 6 uker var magen min sååå oppblåst! Det har vert umulig å holde hemmelig for de nærmeste! Flere lurte også på om jeg ventet tvillinger, men det fikk vi utelukket på tidlig ul. I mårra er jeg 12 uker og jeg skal vifte rundt med min lille kul så alle kan se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3 og magen min den er en ballong!!! Ser ut som om jeg er 4mnd på vei, men jeg er bare 6uker. Så den lille har mye igjen å vokse i. Sliter allerede med buksene mine :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...