Gjest Skrevet 10. desember 2007 #1 Del Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk for råd om og ta akupunktur:O)) Jeg er veldig for alternativ behandling, mens sambo mener dette er bare humbug. Han leste studien som var gjort i Danmark/Tyskland, og det virker som de ikke har hatt en ordentlig kontrollgruppe når de gjorde studien. Ikke vet jeg. Jeg har virkelig tro på at akupunktur kan hjelpe, så jeg tror jeg skal overtale han til og la meg prøve dette. Har i tillegg spurt legen vår i Finland om det finnes noe medisinsk behandling som kan hjelpe meg til og få egget til og feste seg. Har tenkt litt på hatching. Vet ikke om de tilbyr det i Riga, men vil spørre. Ellers vet jeg om ei som har fått f.eks Fortecontin for og forhindre at kroppen støter bort egget (hun ble hvertfall gravid...tilfeldig eller ikke...). Var kjempetrist og høre om forsøket ditt som endte negativt:((( Det er jo mye verre når man faktisk har fått tester som bekrefter graviditet før den negative dukker opp.... Neste år skal bli vårt år!! Jula `08 skal vi sitte der med hvert vårt lille nurk:O))) Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136262573-milda72/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå